اعلام فراخوان جشنواره قرآنی «نوای آسمانی» در اراک
کد خبر: 4047979
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

اعلام فراخوان جشنواره قرآنی «نوای آسمانی» در اراک

اولین دوره مسابقات تیمی بین مساجد تحت عنوان جشنواره قرآنی «نوای آسمانی» در اراک برگزار می‌شود.

جشنواره قرآنی «نوای آسمانی» در اراک

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، پیرو اجرای طرح هر مسجد یک پایگاه قرآنی با همکاری اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان، سازمان فرهنگی، اجتماعی  ورزشی شهرداری اراک، مجمع قرآنیان اراک، کانون فرهنگی مساجد استان، شورای اسلامی و شهرداری اراک جشنواره قرآنی «نوای آسمانی» در این شهرستان برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، اولین دوره مسابقات تیمی بین مساجد در رشته‌های ترتیل‌خوانی، مؤذنی، مکبری و ادعیه‌خوانی ویژه برادران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره از پنج‌شنبه، 18 فروردین تا 30 همین ماه فرصت ثبت نام دارند و در مجموع از 3 تیم و 3 نفر برگزیده تجلیل می‌شود.

علاقه‌مندان جهت شرکت در جشنواره مذکور می‌توانند با شماره 09914518410 از طریق فضای مجازی تماس حاصل کنند. دریافت آیین‌نامه و تکمیل فرم ثبت‌نام، حضور در جشنواره به صورت تیم‌های چهار نفره، برگزاری دو مرحله مجازی و حضوری از مفاد شیوه‌نامه جشنواره است.

طبق جدول زمان‌بندی پس از اتمام فرصت ثبت‌نام مدارک ارسالی متقاضیان از 31 فروردین تا 2 اردیبهشت بررسی شده و فایل‌ها نیز از 3 اردیبهشت تا 7 همین ماه از سوی داوطلبان ارسال می‌شود. همچنین زمان داوری فایل‌های ارسالی از 8 تا 11، برگزاری مرحله حضوری 23 و اختتامیه نیز 30 همین ماه اعلام شده است.

جوایز تیمی رتبه اول 60 میلیون ریال، رتبه دوم 50 میلیون ریال و رتبه سوم 40 میلیون ریال و جوایز انفرادی نفرات اول تا سوم به ترتیب 8 میلیون، 6 میلیون و 4 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.  

انتهای پیام
captcha