جهاد تبیین؛ مأموریت اصلی واحد عقیدتی - سیاسی سپاه
کد خبر: 4056544
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴

جهاد تبیین؛ مأموریت اصلی واحد عقیدتی - سیاسی سپاه

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی اعلام کرد: جهاد تبیین بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری مأموریت اصلی واحد عقیدتی - سیاسی سپاه است و در شرایط کنونی تقویت جبهه جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام اسلامی الزامی است.

حجت الاسلام ماشالله عبدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه دلیجان، حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان، امروز، 22 اردیبهشت در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی – سیاسی که درسالن سوم خرداد این شهرستان برگزار شد، با اشاره به‌ توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی قداست‌زدایی از اسلام رااز توطئه‌های شوم آنان دانست و خواستار هوشیاری مربیان عقیدتی - سیاسی برای جلوگیری از دیگر اقدامات موهن شد.

حجت‌الاسلام عبدی افزود: دشمن با نشانه گرفتن مقدسات و ایجاد بدبینی در بین مردم، تلاش دارد که از اسلام تقدس‌زدایی کند. البته مردم در این زمینه هوشیار هستند و توطئه‌ها و اهدف شوم دشمنان را خنثی می‌کنند. هوشیاری اقشار مختلف باعث شده است تا در طول 43 سال گذشته اهداف و برنامه آنان به ثمر ننشیند.

وی گفت: جهاد تبیین بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری را مأموریت اصلی واحد عقیدتی - سیاسی سپاه دانست و افزود: در شرایط کنونی اصلی‌ترین مأموریت فعالان عرصه عقیدتی - سیاسی تقویت جبهه جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام اسلامی است؛ چراکه نوجوانان و جوانان باید با دستاوردهای نظام آشنا باشند.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از مربیان برتر عقیدتی - سیاسی سپاه ناحیه دلیجان تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha