شهید چمران؛ فرمانده‌ای شجاع و تحول‌گرا
کد خبر: 4065799
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶

شهید چمران؛ فرمانده‌ای شجاع و تحول‌گرا

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه شهید چمران فرمانده‌ای شجاع و تحول‌گرا بود، اظهار کرد: جوانان ایران اسلامی با تاسی از سیره و مکتب الگوهایی چون شهید دکتر چمران و شهید طهرانی مقدم‌ها توازن قدرت در منطقه و بین‌الملل را تغییر دادند.

سردار محسن کریمی، فرمانده ساه استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه در استان، امروز، 31 خرداد، گفت: شهید چمران در دفاع از ارزش‌های اسلامی، جهاد تبیین و مبارزه با باطل ایثار و ازخودگذشتگی کرد و با باور عمیق و اعتماد به نصرت الهی و معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی(ص) کارآمدی اسلام را در ابعاد مختلف به نمایش گذاشت. چمران، فرمانده‌ای شجاع و تحول‌گرا بود که تبیین ابعاد زندگی این شهید باید برای قشر نوجوان و جوان تبیین شود.

وی ادامه داد: جوانان ایران اسلامی با تاسی از سیره و مکتب الگوهایی چون شهید دکتر چمران و شهید طهرانی مقدم‌ها توازن قدرت در منطقه و بین‌الملل را تغییر دادند و امروز دستیابی به فناوری‌های پیچیده دفاعی و رسیدن به خودکفایی، اوج اقتدار و بالندگی نتیجه تفکر ما می‌توانیم‌ و روحیه جهادی بوده و راه عزت و سربلندی تا رسیدن به قله های بلند افتخار ادامه می‌یابد.

کریمی اضافه کرد: به برکت مجاهدت‌ها و جهادهای شکل گرفته در ۴۳ سال گذشته انقلاب اسلامی امروز کشور در اوج اقتدار است و دشمن از هر زمانی شکننده‌تر است و عصر تمدن غرب و آمریکا سال‌ها است به برکت تفکر امامین‌ انقلاب اسلامی پایان‌ یافته است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی برای ارائه الگو و مدل کارآمد اندیشه اسلامی به دنیا روی کار آمد و امروز به برکت تفکر امامین‌ انقلاب اسلامی الگوی انقلاب نقاط مختلف جهان را تحت تأثیر خود قرار داده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در پایان گفت: بسیج‌ اساتید در سال‌های گذشته میدان رشد اساتید و فضایی پهناور برای نقش آفرینی جوانان در جهاد علمی بوده و به برکت تفکر شهید چمران‌ها و بهشتی‌ها بسیج اساتید در افقی پهناور در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی حرکت کرده و امروز جهاد تبیین و روایت حماسه‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف از وظایف و رسالت‌های مهم‌ بسیج‌ اساتید است.

انتهای پیام
captcha