زمان برگزاری آزمون مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف اراک اعلام شد
کد خبر: 4066494
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

زمان برگزاری آزمون مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف اراک اعلام شد

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در دو شهرستان اراک و ساوه، گفت: این مرحله از مسابقات در اراک اواخر تیر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسن دهقانی، رئیس اداره امور قرانی اداره کل اوقاف مرکزی

حجت‌الاسلام حسن دهقانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از برگزاری مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در دو منطقه اراک و ساوه خبر داد و افزود: متسابقان مرحله شهرستانی شهرستان‌های شازند، خنداب و کمیجان، فراهان، آشتیان و خمین در منطقه ۱ به میزبانی اراک به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

 وی افزود: رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل مرحله شهرستانی دارند و مسابقات رشته‌های اذان، دعاخوانی، همسرایی مسابقات خود را از مرحله استانی آغاز می‌کنند. همچنین داوطلبان رشته‌های معارفی مرحله شهرستانی ندارند و ۱۲ مرداد آزمون مرحله استانی این رشته‌ها به صوت غیرحضوری و برخط برگزار می‌شود.

دهقانی ادامه داد: مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قران اوقاف اراک در روزهای پنجشنبه، 30 تیر ماه ویژه آقایان و جمعه، 31 تیر ویژه بانوان با دو تیم داوری در دو سالن مجزا در آستان مقدس امامزادگان عبدالله(ع) و آمنه خاتون(س) اراک برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ساعت شروع مسابقات رأس ساعت 8 صبح اعلام شده است و ترتیب حضور متسابقان به تفکیک رشته‌ها در محل مسابقات به زودی اعلام می‌شود. همچنین تاریخ پیشنهادی جهت برگزاری مرحله استانی 28 مرداد سال جاری اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha