رقابت فرهنگیان استان مرکزی در مسابقات سراسری قرآن آموزش و پرورش
کد خبر: 4066713
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

رقابت فرهنگیان استان مرکزی در مسابقات سراسری قرآن آموزش و پرورش

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به برگزاری هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز فرهنگیان به میزبانی مشهد مقدس، از اعزام 6 نفر از فرهنگیان استان در این دوره از مسابقات خبر داد.

سیدمجتبی طباطبایی، معاون فرهنگی آموزش و پرورش مرکزی

سیدمجتبی طباطبایی، معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از حضور 6 نفر از فرهنگیان استان در هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش که به میزبانی مشهد مقدس از شنبه، 4 تیر تا 6 همین ماه در حال برگزاری است خبر داد.

وی با بیان اینکه مسابقات قرآن فرهنگیان در دو بخش بانوان و آقایان در رشته‌های حفظ، قرائت، نهج‌البلاغه، روش تدریس احکام، برگزار می‌شود، اظهار کرد: ابوذر کرمی، در رشته حفظ کل، رضا محسن‌آبادی در رشته حفظ 10 جزء، عبدالعظیم آقامحمدی در رشته نهج‌البلاغه، جواد شیرین‌آبادی در رشته روش تدریس احکام، فاطمه کرمی در رشته حفظ 10 جزء و طاهره سیفی در رشته نهج‌البلاغه نمایندگان استان در این دوره از مسابقات هستند.

طباطبایی با اشاره به چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی، ادامه داد: این دوره از مسابقات در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می‌شود. راه‌یافتگان استان به مرحله مقدماتی در رشته‌های اذان، حفظ، مداحی و قرائت تا 7 تیر فرصت ارسال آثار دارند و شرکت‌کنندگان رشته‌های حفظ ویژه و حفظ عمومی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، 14 و 15 تیر به صورت آنلاین در مسابقات مرحله مقدماتی شرکت کرده و به سؤالات داوران پاسخ می‌دهند.

وی در پایان ادامه داد: مرحله کشوری چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در بخش پسران از دوم تا پنجم مرداد و دختران از 7 تا 10 همین ماه به میزبانی تبریز برگزار می‌شود. مرحله کشوری بخش پژوهشی نیز اواخر مرداد یا اوایل شهریور برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha