گردهمایی‌های مذهبی معرِف مسیر درست به نوجوانان است
کد خبر: 4070674
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰

گردهمایی‌های مذهبی معرِف مسیر درست به نوجوانان است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زرندیه با اشاره به اینکه گرامیداشت روز عفاف و حجاب مطالبه به حق جامعه است، اظهار کرد: مادران با ورود به گردهمایی‌ها و تجمعات دینی مسیر درست را به فرزندان خود نشان دهند.

گردهمایی‌های حجاب در زرندیه

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از جامعة‌القرآن الکریم زرندیه، حجت‌الاسلام محمود گل‌محمدی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر زرندیه، عصر سه‌شنبه، 21 تیرماه در مراسم گرامیداشت «عفاف و حجاب» با بیان اینکه حجاب میراث حضرت فاطمه زهرا(س) برای زنان مسلمان است، اظهار کرد: امروز تمام نیروهای دشمن جمع شده‌اند تا کانون حجاب را مورد هدف قرار داده و کانون خانواده در ایران را متلاشی کنند.

وی افزود: متأسفانه افرادی با گردهمایی‌ها و راهپیمایی‌های حمایت از حجاب مخالف بوده و آن را دوقطبی کردن جامعه تلقی کردند که این تفکر درست نیست؛ چراکه هیچ یک از مردم ایران و مسئولان این تفکرات را دنبال نمی‌کنند.

گل‌محمدی با تأکید براینکه دشمن به دنبال موجود کردن قطب باطل در کشور است، اما هیچ گاه به اهداف شوم خود نمی‌رسد، افزود: روز «عفاف و حجاب» مانند سایر مناسبت‌ها مقدس بوده و مسئولان چنانکه دیگر مناسبت‌ها را پاس می‌دارند وظیفه دارند به این اصل مهم نیز اهتمام داشته باشند.

وی گرامیداشت روز عفاف و حجاب را مطالبه به حق جامعه دانست و اضافه کرد: امروز دختران نوجوان و جوان جامعه به دنبال موضوعات سطحی در فضای عمومی بوده و اگر تدبیر لازم در این حوزه اتخاذ نشود به‌طور قطع با جریان موجود طی مسیر خواهند کرد؛ از این رو ضرورت دارد مادران با ورود به گردهمایی‌ها و تجمعات دینی مسیر درست را به فرزندان خود نشان دهند.

انتهای پیام
captcha