اسامی برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف اراک اعلام شد
کد خبر: 4074187
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷

اسامی برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف اراک اعلام شد

مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف اراک در روزهای پنجشنبه و جمعه 30 و 31 تیر ماه برگزار شد و نفرات برگزیده این مرحله از مسابقات اعلام شد.

برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف اراک

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف اراک در روزهای پنجشنبه و جمعه 30 و 31 تیر ماه برگزار شد و اسامی مقام‌آوران این مرحله از مسابقات در این شهرستان به ترتیب اول تا سوم بدین شرح اعلام می‌شود.

در بخش آقایان: ابوذر کرمی، علیرضا طالبی و محمد آسنجرانی در رشته حفظ کل.  مهیار قاسمی، محمد شریفی و محمدمحمدی در رشته ترتیل. سیدمحسن میرعلی‌اکبری، مرتضی سعیدی و محمد قاسمی در رشته حفظ 20 جزء، مصطفی سعیدی، رضا محسن‌آبادی و محمد طاهرمیرزایی در رشته حفظ 10 جزء، پژمان احمدی و جواد رضایی در رشته حفظ 5 جزء، محمدرضا اکبری، محمدرضا عسگری و حسین مشایخی در رشته تحقیق رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش بانوان: پریسا نجفی، هانیه بقایی و اعظم رابط‌میلی در رشته حفظ کل، مهین میرزایی، شیما مهرآبادی و لیلا عبداللهی در رشته حفظ 20 جزء، نرجس قادری، سمیه محمدی و الهه معظمی در رشته حفظ 10 جزء، زهرا آقارضی، هدی کارونی و زینب دهقانی در رشته حفظ 5 جزء، نسترن محمودی، زهرا گرجی و ریحانه یساولی در رشته تحقیق، شیما احمدی، شیما مؤمنی و فاطمه دربندی در رشته قرائت ترتیل رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

یادآور می‌شود، اراک و ساوه با استفاده از حق میزبانی به شرط کسب حدنصاب تا نفر پنجم به مرحله استانی راه می‌یابند و مابقی شهرستان‌ها به شرط کسب حدنصاب سه نفر برتر. اسامی راه‌یافتگان اراکی به مرحله استانی در گزارشی دیگر تقدیم می‌شود.

انتهای پیام
captcha