جزییات برگزاری آزمون شفاهی «اعطای مدرک به حفاظ» در استان مرکزی + اسامی داوران
کد خبر: 4078505
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

جزییات برگزاری آزمون شفاهی «اعطای مدرک به حفاظ» در استان مرکزی + اسامی داوران

آزمون شفاهی هفدهمین دوره آزمون«ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ» جمعه، 18 شهریور ماه، همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی با حضور 81 حافظ برگزار می‌شود.

حجت  الاسلام جواد فراهانی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آزمون شفاهی هفدهمین دوره آزمون «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ» جمعه، 18 شهریور ماه، همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی با حضور 81 حافظ برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام جواد فراهانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در این رابطه به خبرنگار ایکنا گفت:  آزمون کتبی این دوره از آزمون جمعه، ۲۳ اردیبهشت‌ماه در دو حوزه اراک و ساوه با حضور ۱۵۸ حافظ در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل برگزار شد که پس از ارزیابی‌های مرحله کتبی در مجموع ۴۸ نفر از حافظان اراک و ۳۳ حافظ از شعبه آزمونی ساوه موفق به راه‌یابی به بخش شفاهی شدند.

وی ادامه داد: آزمون شفاهی هفدهمین دوره آزمون «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ» با حضور 81 حافظ در دو حوزه امتحانی اراک (اداره کل تبلیغات اسلامی استان) و ساوه (دارالتحفیظ) در زمان اعلام شده برگزار می‌شود.

فراهانی با اشاره به برگزاری دوره ارتقای سطح حفاظ در اراک و ساوه، اظهار کرد: این دوره در اراک با حضور فهیمه جفرسته و مسعود اکبری از هفته آینده برگزار می‌شود. همچنین این دوره آزمون در اراک توسط مسعود اکبری و ابوالفضل صفری و در بخش بانوان فهیمه جفرسته و مریم سعیدی و در ساوه مهین میرزایی و طاهره رستمی داوری می‌شود.

انتهای پیام
captcha