حضور ۶۷۶ نفر از استان مرکزی در رشته‌های معارفی مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 4078695
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴

حضور ۶۷۶ نفر از استان مرکزی در رشته‌های معارفی مسابقات قرآن اوقاف

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان مرکزی با اشاره به شرکت 676 نفر در آزمون معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن استان مرکزی، گفت: از این تعداد 177 نفر در رشته‌های آوایی نیز ثبت‌نام کرده بودند.

حجت الاسلام حسن دهقانی، رئیس اداره امور قرانی اداره کل اوقاف مرکزیبه گزارش ایکنا از استان مرکزی، آزمون رشته‌های معارفی تفسیر عمومی قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، امروز و فردا، 26 و 27 مرداد همزمان با سراسر کشور به صورت آنلاین در استان مرکزی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن دهقانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، در این رابطه به ایکنا گفت: پیش از برگزاری آزمون اصلی رشته‌های معارفی، پیش آزمونی جهت آشنایی متسابقان با سؤالات و فضای آنلاین در روز دوشنبه، 24 مرداد برگزار شد.

وی با بیان اینکه متسابقان رشته‌های نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، امروز، 26 مرداد و داوطلبان رشته تفسیر عمومی فردا، 27 مرداد با یکدیگر رقابت می‌کنند، اظهار کرد: استان مرکزی در رشته تفسیر عمومی قرآن کریم ۳۰۸ شرکت‌کننده دارد که از این تعداد ۹۴ نفر آقا و ۲۱۴ نفر خانم هستند. همچنین شرکت‌کنندگان در رشته نهج‌البلاغه ۲۶۲ نفر هستند که ۶۵ نفر آقا و ۱۹۷ خانم و رشته صحیفه سجادیه نیز ۱۰۶ ثبت‌نامی داشتیم که ۱۹ نفر آقا و ۸۷ نفر خانم هستند.

دهقانی ادامه داد: شرکت‌کنندگان رشته صحیفه سجادیه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و نهج‌البلاغه از ساعت ۱۳ تا ۱۵ امروز، 26 مرداد در آزمون آنلاین شرکت دارند. همچنین داوطلبان رشته تفسیر عمومی نیز فردا، 27 همین ماه از ساعت 11 تا 13 در آزمون شرکت دارند. آدرس سایت آزمون https://azmoon.kavano.org است. متقاضیان با وارد کردن کدملی در محل نام کاربری و شماره موبایل ثبت‌شده در سامانه ثبت‌نام در قسمت رمز عبور می‌توانند در آزمون شرکت کنند.

رئیس اداره امور قرانی اداره کل اوقاف استان مرکزی در پایان از حضور 177 متسابق رشته‌های آوایی در بخش معارفی خبر داد و افزود: خوشبختانه امسال تعداد بیشتری از داوطلبان رشته‌های آوایی در رشته‌های معارفی ثبت‌نام کردند.

انتهای پیام
captcha