اعلام اسامی داوران مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی
کد خبر: 4078761
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

اعلام اسامی داوران مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی

داوری مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قران اوقاف استان مرکزی صبح روز جمعه، ۲۸ مرداد با حضور داورانی از استان‌های مرکزی، تهران و کرج برگزار می‌شود.

مسابقات قرآن اوقاف

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن استان مرکزی، جمعه، 28 مرداد، با حضور 266 متسابق از شهرستان‌های استان در آستان مقدس امامزاده محمدعابد(ع) اراک برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، در رشته آوایی این مرحله از مسابقات ۴۳ نفر در بخش آقایان و۷۱ نفر در بخش بانوان حضور دارند. همچنین در رشته دعاخوانی نیز 38 نفر در بخش بانوان و 62 نفر در بخش آقایان شرکت دارند. در بخش اذان نیز 52 مؤذن به رقابت می‌پردازند.

این دوره از مسابقات توسط داورانی از استان مرکزی، تهران و کرج داوری می‌شود. اسامی داوران حاضر در این مرحله از مسابقات قرآن اوقاف استان بدین شرح است. مرتضی مختاری(وقف و ابتداء)، مسعود اکبری(حسن حفظ)، احمد ابوالقاسمی(صوت)، مهدی قره‌شیخلو(تجوید)، صالح اطهری‌فر(لحن). حمید رضایی مسئول پرسش مفاهیم و محسن جمالی، ناظر سازمان در بخش آقایان هستند.

همچنین خانم‌ها اعظم تشیعی‌فرد(تجوید)، مریم سعیدی(حسن حفظ)، عائده محبی(لحن)، حوریه عقبایی(وقف و ابتداء)، زهرا بهاری(صوت) داوران بخش بانوان هستند. فهیمه جفرسته، مسئول پرسش مفاهیم و شکوفه صباغی ناظر مسابقات در این بخش هستند.

انتهای پیام
captcha