نام دو عضو هیئت علمی دانشگاه اراک در فهرست سرآمدان علمی کشور قرار گرفت
کد خبر: 4086901
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳

نام دو عضو هیئت علمی دانشگاه اراک در فهرست سرآمدان علمی کشور قرار گرفت

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه اراک گفت: نام دو عضو هیئت علمی دانشگاه اراک، برای سومین سال متوالی در فهرست سرآمدان علمی کشور قرار گرفت.

دانشگاه اراک

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه اراک، حامد صفی‌خانی، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه اراک، فدراسیون سرآمدان علمی ایران، دکتر محمد یاسر معصومی استادیار گروه آموزشی شیمی و دکتر آبتین عبادی دانشیار گروه آموزشی مهندسی شیمی دانشگاه اراک را برای سومین سال متمادی به عنوان سرآمد علمی کشور معرفی کرد.

صفی‌خانی تاکید کرد: بر این اساس دانشگاه اراک برای سومین سال پیاپی در فهرست سرآمدان علمی کشور در میان کل موسسات آموزش عالی و پزشکی کشور قرار گرفت و با کسب امتیاز ۶۴۵ به عنوان رتبه بیست و یکم سرآمدان علمی کشور معرفی شد.

وی بیان کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف دستیابی ایران به مرجعیت علمی جهان، فدراسیون سرآمدان علمی ایران را در سال ۱۳۹۴ راه‌اندازی کرده است که از جمله مهم‌ترین اقدامات این فدراسیون، شناسایی و انتخاب محققان معتبر، متعهد و پیشرو تحت عنوان سرآمدان علمی و حمایت از آنها است.

صفی‌خانی ادامه داد: این فدراسیون امسال، تعداد ۱۰۰ نفر از اعضای هیئت علمی کشور را که دارای دستاوردهای پژوهشی برتر، مطابق با آیین نامه فدراسیون بوده را به عنوان سرآمد علمی ایران شناسایی و حمایت کرده است که این افراد بر اساس اعتبار علمی، رتبه‌دهی و حمایت می‌شوند.

انتهای پیام
captcha