تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از حضور مردم در حماسه سوم مهر
کد خبر: 4088074
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از حضور مردم در حماسه سوم مهر

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای از حضور پرشور و انقلابی مردم غیرتمند این استان در راهپیمایی یکشنبه، سوم مهرعلیه اغتشاشگران تقدیر کرد.

راهپیمایی علیه اغتشاشگران

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای از حضور پرشور و انقلابی مردم غیرتمند این استان در راهپیمایی یکشنبه، سوم مهرعلیه اغتشاشگران تقدیر کرد. متن بیانیه بدین شرح است.

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس خداوند قادر و متعال که ما را در برهه‌ای شگرف از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی قرار داد که امواج توفنده آن در شرق و غرب عالم و تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی را  درهم نوردیده و قلوب خیل کثیر مشتاقان حق و حقیقت و طالبان عدل و عدالت و دلدادگان به نور ولایت و وحدانیت را به نور مشعشع خود منور و خیره و در کانون جوشان عشق و ارادت به پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت(ع) مطهرشان (ع) گرد هم آورده است.

یکشنبه، سوم مهرماه ۱۴۰۱ هجری خورشیدی، مطابق با ۲۸ صفر المظفر، سال ۱۴۴۴ هجری قمری و در سالروز رحلت شهادت گونه رسول مهر و مهربانی و پیامبر رحمت للعالمین(ص) و شهادت سبط نبی مکرم اسلام حضرت امام حسن مجتبی (ع)؛ امت بزرگ رسول الله (ص) با داغی بزرگ در سینه و اندوهی سوزناک در دل، با خروشی یکپارچه و رستاخیزی عظیم، با نمایش خیره کننده وحدت و غیرت و عزت خود در اجتماعی شکوهمند و باعظمت، ضمن تجدید میثاقی مجدد با امامین انقلاب اسلامی و شهدای گلگون کفن، نفرت و انزجار و برائت از اقدامات جنایتکارانه عده معدود مزدوران و فریب خوردگان را، به شدت محکوم کرده و قدرت و اقتدار ملی خود را به منصه ظهور گذاشتند.

مردم آگاه و با بصیرت استان مرکزی پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه یکم مهرماه و به دنبال آن در روز یکشنبه سوم مهرماه مصادف با سالروز رحلت شهادت گونه رسول مهر و مهربانی و پیامبر رحمت للعالمین، پیامبر اعظم و شهادت سبط نبی مکرم اسلام حضرت امام حسن مجتبی (ع)، با برپایی تظاهرات و اجتماعات عظیم، پرشور خودجوش، هرنوع فتنه‌گری به بهانه‌های واهی و عوام فریبانه که خواست ضدانقلاب و همسویی با سرویس‌های جاسوسی آمریکا، انگلیس و رژیم اشغالگر قدس است را، شدیداً محکوم کرده و با حمایت از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیروهای مقتدر نظامی و انتظامی، حضور آگاهانه و پرشورتر از قبل خود را در صحنه دفاع از آرمان‌های والای امام راحل عظیم‌الشأن و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) را اعلام کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، شور و شعور و موقعیت‌شناسی، هوشمندی و بصیرت اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه و هیئت‌های مذهبی را پاس داشته و از تمامی خالقان این حماسه جوشان عشق و ارادت به اسلام، قرآن و ولایت تقدیر و تشکر می‌کند».

انتهای پیام
captcha