14 مهر؛ آغاز برگزاری دوره تخصصی «بیان تفسیر قرآن» در استان مرکزی
کد خبر: 4088968
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹

14 مهر؛ آغاز برگزاری دوره تخصصی «بیان تفسیر قرآن» در استان مرکزی

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، با اشاره به ثبت‌نام 70 نفر از استان در دوره تخصصی «بیان تفسیر قرآن کریم»، گفت: این دوره پنجشنبه، 14 مهر با حضور استاد ابوالفضل بهرام‌پور برگزار می‌شود.

دوره تخصصی بیان تفسیر قرآن کریم

حجت‌الاسلام جواد فراهانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، با اشاره به اینکه فراخوان ثبت‌نام دوره تخصصی «بیان تفسیر قرآن کریم» از 9 شهریور آغاز شد و 70 نفر در این دوره ثبت‌نام کردند، گفت: نتایج آزمون مقدماتی جهت برگزاری این طرح اواسط هفته جاری اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: دوره یاد شده با حضور استاد ابوالفضل بهرام‌پور به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و اداره امور قرآنی این اداره ویژه طلاب، اساتید حوزه و دانشگاه، ائمه جماعات و اساتید قرآنی واجد شرایط در دو بخش بانوان و آقایان پنج‌شنبه، 14 مهر برگزار می‌شود.

فراهانی اعطای مدرک معتبر از سازمان دارالقرآن و مؤسسه «آوای حق»، معرفی نفرات برتر به مراکز قرآنی و اعطای مجوز تأسیس مرکز قرآنی «نورالثقلین» را از امتیازات شرکت در دوره دانست و اضافه کرد: رویکرد و ویژگی این دوره آموزشی اجرایی است. افراد آموزش دیده پس از شرکت در دوره در معرض ارزیابی میدانی قرار خواهند گرفت.

وی تربیت افراد توانمند جهت بیان تفسیر و مفاهیم قرآن را از اهداف برگزاری دوره عنوان و اضافه کرد: اصل این دوره برپایه مدت زمانی 2 ساله تنظیم شده است. که اولین دوره در روزهای پایانی سه هفته پایان مهر برگزار می‌شود. پس از برگزاری آزمون این دوره و انجام عملیات‌های میدانی، دوره‌های بعد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha