جهاد تبیین؛ تنها راه مبارزه با اغتشاشات
کد خبر: 4090425
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳

جهاد تبیین؛ تنها راه مبارزه با اغتشاشات

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با تأکید بر اینکه شناخت، بصیرت و سواد رسانه‌ای جوانان مانع به دام افتادن آنان در چنبره سیاه‌نمای رسانه‌های معاند است، جهاد تبیین را تنها راه مبارزه با جریانات اخیر و مقابله با اغتشاشگران دانست.

حجت الاسلام عبدالمهدی موسوی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان مرکزی، حجت‌الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی، رئیس کل دادگستری استان، با اشاره به اعتراضات و آشوب‌های اخیر در کشور و وضعیت اغتشاشات در استان، گفت: از خانواده‌ها تقاضا داریم از فرزندان خود در برابر هجمه‌های فرهنگی و اجتماعی رسانه‌های معاند مراقبت کنند؛ چراکه بستر فضای مجازی امروز با دروغ‌پراکنی و سیاه‌نمایی عقاید و افکار جوانان را هدف گرفته و با جابجا کردن حق و باطل آنها را به انحراف می‌کشانند.

وی اظهار کرد: مردم ما بدانند که تنها راه مبارزه با این جریانات، مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری، جهاد تبیین است؛ چراکه اگر جهاد تبیین نباشد به راحتی چهره حق با باطل و ظالم با عدالت عوض خواهد شد. متأسفانه در ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و شهادت حضرت امام حسن(ع) اتفاقاتی در کشور و استان مرکزی افتاد که قلب هر مسلمانی را به درد آورد.

موسوی ادامه داد: در استان مرکزی این اتفاقات ناگوار بسیار اندک و محدود بود و در کنار آن اقدامات شایسته و ارزشمندی توسط مردم متدین و ولایت‌مدار استان مرکزی به صورت خودجوش صورت گرفت که نگذاشت این اتفاقات ادامه پیدا کند و از مردم با درایت و بصیر استان مرکزی تقدیر و تشکر می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان گفت: مردم ما با تمام مشکلات اقتصادی که امروز دارند، همواره حامی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بودند و این نشانگر آن است که انتخاب آنان انتخابی آگاهانه بود و نقشه‌های شوم دشمنان و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی کرده است.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: نیروهای انتظامی، نظامی و بسیج در این قضایا، اخلاق‌مدارانه ورود کردند و در برابر فریب خوردگان که در این جو مسموم و متأثر از تبلیغات غرب قرار گرفته بودند، مدارا کردند و کمترین برخورد را داشتند تا بیش از این امنیت و آسایش روحی و روانی مردم به خطر نیفتد.

وی اظهار کرد: شکی وجود ندارد که سرویس‌های جاسوسی معاند رژیم جعلی اسرائیل، انگلیس و آمریکا طراح و پشت صحنه قضایای اخیر بودند و رسانه‌های معاند ۳۰۰ شبکه فارسی زبان ماهواره‌ای با سلطه رسانه‌ای در جهت دروغ پراکنی، سیاه‌نمایی و تخریب ذهن و عقیده جوانان ما به منظور ایجاد آشوب و اغتشاش و براندازی داشتند، اما شناخت، بصیرت و سواد رسانه‌ای جوانان مانع به دام افتادن آنان در چنبره سیاه‌نمای رسانه‌های معاند است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: این اغتشاشات حتی مجریانی هم داشت که متاسفانه افکار پلید آنان را دنبال می‌کردند و در صدد اقدامات خرابکارانه بودند. در طول تاریخ همواره دشمنان این مرز و بوم چشم طمع به خاک و منابع بی‌شمار این مملکت داشتند و بارها خواب تجزیه و تسخیر کشور ما را دیده‌اند.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: حکومت‌ها و کسانی که امروز نگران وضعیت حقوق زنان در کشور ما هستند، نه تنها هیچ گذشته‌ مثبتی در این مقوله نداشتند و در سال جاری بیش از ۷۰۰ نفر از مردم بی‌گناه آمریکا توسط پلیس خشن و مستبد این کشور کشته شدند که بخشی از آنها زنان بودند.

وی اظهار کرد: سالانه 4 هزار نفر در زندان‌های آنان جان خود را از دست می‌دهند و به همین علت نمی‌توانند مدافعان خوبی برای احقاق حقوق زنان برای سایر کشورها باشند و مردم ما بدانند که این ظالمان هرگز نگران و دلسوز مرد و زن ما نیستند و باید قدر این امنیت و آرامش را بدانند که صرف ارتقا، رشد و تحصیلات جوانان برومند این مملکت شده است.

این مقام قضایی در استان در پایان ادامه داد: البته دستگاه قضا با کسانی که اموال مردم را آتش زدند، اموال عمومی را تخریب کردند، اتوبوس شهری و آمبولانس‌ها را از بین بردند، نیروی امدادی و پلیس ما را به وقیحانه‌ترین شکل ممکن به شهادت رساندند و حیثیت و امنیت مردم را به خطر انداخته و خسارت‌های مالی و جانی به وجود آورد برخورد قانونی می‌کند.

انتهای پیام
captcha