حضور مقتدرانه ایران در عرصه بین‌المللی به برکت خون شهدا است
کد خبر: 4092002
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

حضور مقتدرانه ایران در عرصه بین‌المللی به برکت خون شهدا است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه ایران اسلامی با اقتدار در عرصه بین‌المللی حاضرست، گفت: کشور به برکت خون شهدا توانسته در جهان حرف برای گفتن داشته باشد و امریکایی که بدون محدودیت با پهبادهای خود در آسمان ایران مانور می‌دادند، امروز به واسطه قدرت کشور برای هر اقدامی از ما اجازه دریافت می‌کند.

بهنام نظری، معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزیبه گزارش ایکنا از استان مرکزی، بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی، امروز، 23 مهر، در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی، با اشاره به اینکه برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد، بیان کرد: برای عزت و اقتدار پرچم ایران اسلامی خون‌های بسیاری بر زمین ریخته شده است و صیانت از خون شهدا وظیفه و رسالتی همگانی است  در صورت لزوم همه برای دفاع از کیان اسلام و نظام بسیج خواهیم شد.

‌وی به اتفاقات اخیر در کشور  اشاره و ادامه داد: وضعیت امروز کشور از جهاتی ملتهب است و این امر می‌تواند ناشی از کم‌کاری ما مسئولان یا زیاده‌کاری از سوی دشمنان و ایجاد فضای مسموم و تبلیغات سو علیه کشور در فضای مجازی باشد. قطعاً به زودی این جریان به پایان خواهد رسید.

نظری با بیان اینکه نام‌گذاری هفته وحدت یکی از اقدامات بسیار به جا، هوشمندانه و پیش‌بینی بنیان‌گذار کبیر انقلاب است، گفت: با بروز اتفاقاتی در کردستان عده‌ای به اسم قوم کُرد وارد صحنه شده و قصد سوء استفاده از شرایط را داشتند. آنان نه سیستانی و نه کرد بودند، بلکه عده‌ای مزدور بودند که به قصد فتنه‌انگیزی وارد میدان شده بودند، اما شیعه و سنی در هفته وحدت در کنار هم برابری و برادری خود را ثابت کرده و فتنه دشمن را بار دیگر ناکام گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی با اقتدار در عرصه بین‌المللی حاضرست، اضافه کرد: کشور به برکت خون شهدا توانسته در جهان حرف برای گفتن داشته باشد و امریکایی که بدون محدودیت با پهبادهای خود در آسمان ایران مانور می‌دادند، امروز به واسطه قدرت کشور برای هر اقدامی از ما اجازه دریافت می‌کند.

نظری اظهار کرد: به واسطه قدرت دفاعی و نظامی ایران اگر قرار باشد ناو هواپیمابری در خط سیر کشور حرکت کند باید از جمهوری اسلامی ایران اجازه بگیرد و این اقتداری است که به برکت خون شهدا و بهره‌مندی مردم ایران از رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب به دست آمده است. دشمن به اقتدار ما اشراف دارد و با برنامه‌ریزی قصد دارد ما را سرگرم مسائل داخلی کند.

وی با بیان این مطلب که دشمن قصد دور نگه داشتن نخبگان از کشور را دارد و این امر نشان از رسیدن ما به درجات و دستاوردهای علمی است، گفت: ایران امروز در منظومه سیاسی، علمی، فرهنگی قرار دارد و می‌تواند به مسائل منطقه تأثیرگذار باشد. دستاوردهای علمی راحت به دست نیامده است و دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه‌های تأثیرگذار در حوره علمی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در پایان بیان کرد: در دولت سیزدهم رسم بر این است که مدیران باید کنار مردم و برای آنان باشند و این مهم یکی از ویژگی‌ها و رویکردهای دولت است. در مسئولیت‌های جمهوری اسلامی ایران شأنی جز خدمت‌گزاری به مردم وجود ندارد.

انتهای پیام
captcha