پیش‌تازی بسیج در مسئله‌شناسی میانبری برای رفع مشکلات کشور فراهم می‌کند
کد خبر: 4093249
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵

پیش‌تازی بسیج در مسئله‌شناسی میانبری برای رفع مشکلات کشور فراهم می‌کند

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه برخی مشکلات اجتماعی در کشور نیازمند ورود جدی بسیج است، اظهار کرد: پیش‌تازی بسیج در مسئله‌شناسی و شناسایی مسائل و مشکلات کشور، رفع مشکلات را تسهیل کرده و میانبری برای رفع مسائل کشور فراهم می‌کند.

فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، امروز، 28 مهر، در یازدهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان استان مرکزی، گفت: اکنون در کشور مسئولان و بسیج بیش از پیش به یکدیگر نزدیک شده‌اند و در دوره‌های اخیر این میزان نزدیکی و هم‌افزایی کمتر اتفاق افتاده‌ است.

مخلص‌الائمه اظهار کرد: اکنون کشور از شرایطی که بسیجیان طرح ارائه دهند و از اجرای آن ناامید باشند گذر کرده و با توجه به نزدیکی مسئولان و بسیجیان، طرح‌های این قشر باید در راستای رفع مشکلات و مسائل کشور به کار گرفته شود. اکنون در شرایطی چهل‌واره دوم انقلاب را آغاز می‌کنیم و انقلاب به نیمه دهه پنجم خود وارد شده که بسیاری از انقلاب‌ها بزرگ جهان از دهه سوم خود عبور نکرده‌اند.

استاندار مرکزی بیان کرد: به دهه سوم انقلاب‌ها، انقلاب میری گفته می‌شود انقلاب پیامبر اکرم (ص) نیز در دهه سوم بسیاری از توان خود را از دست داد و نتوانست از این دهه عبور کند. انقلاب اسلامی به علل و عوامل متعدد از این دوره عبور کرده و در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی از اقتدار و ثبات بیشتری نسبت به ابتدای انقلاب برخوردار است.

وی بیان کرد: اکنون که به فرموده رهبر معظم انقلاب این ظرفیت برای ورود بسیجیان به لایه‌های مختلف فراهم شده، زمینه شناسایی مشکلات و مسئله‌شناسی در کشور بیش از پیش برای بسیجیان فراهم شده‌است. پیش‌تازی بسیج در مسئله‌شناسی و شناسایی مسائل و مشکلات کشور، رفع مشکلات را تسهیل کرده و میانبری برای رفع مسائل کشور فراهم می‌کند.

استاندار مرکزی گفت: اکنون مشکلات و مسائل در کشور شناسایی شده و وضعیت مطلوب نیز مشخص بوده و باید تمام تلاش برای حل مسائل و رسیدن کشور به وضعیت مطلوب مورد استفاده قرار گیرد. برخی مشکلات اجتماعی در کشور نیازمند ورود جدی بسیج است و برای حل این مشکلات باید ریشه آنان شناسایی و رفع آن در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha