پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی در پی وقوع حادثه دلخراش شیراز
کد خبر: 4094828
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی در پی وقوع حادثه دلخراش شیراز

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور پیامی مشترک شهادت مظلومانه جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) شیراز را تسلیت گفتند.

پیام استاندار مرکزی و نماینده ولی فقیه مرکزی به مناسبت حادثه شیراز

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه و فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، با صدور پیامی مشترک شهادت مظلومانه جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) شیراز را تسلیت گفتند. متن پیام بدین شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

عملیات تروریستی روز گذشته در آستان مقدس شاهچراغ (ع) شیراز که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از زوار و هموطنان عزیزمان شد، موجب اندوه و تأثر عمیق شد. این اقدام تروریستی ضمن اثبات اتحاد شوم گروه‌های تروریستی، دولت‌های مرتجع منطقه و استکبار جهانی به محوریت آمریکا، بار دیگر حقانیت نظام اسلامی را به جهانیان نشان داد.

طراحان و آمران این حادثه تلخ و جانسوز که یکبار دیگر ذات پلید و دشمنی خود با ملت ایران را به نمایش گذاشتند، باید بدانند که با پاسخ کوبنده ملت ایران مواجه خواهند شد. این قبیل حوادث نه تنها مردم شریف ایران را از ادامه مسیر انقلاب اسلامی ناامید نمی‌کند، بلکه با وحدت و یکپارچگی هرچه بیشتر و تحت لوای ولایت‌فقیه در راستای اعتلای نظام اسلامی، آرمان‌های والای امام راحل و شهدای گرانسنگ گام بر می‌دارند.

اینجانبان با ابراز همدردی، این مصیبت را از صمیم قلب به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و به خصوص مردم ولایت‌مدار استان فارس و شهر شیراز و خانواده‌های شهدای این حادثه دلخراش تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای شهدای مظلوم رحمت و مغفرت، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسألت می‌نماییم».

انتهای پیام
captcha