قدردانی مسئولان استان مرکزی از عدم همراهی خانواده شهیدی‌نژاد با دشمنان
کد خبر: 4096645
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

قدردانی مسئولان استان مرکزی از عدم همراهی خانواده شهیدی‌نژاد با دشمنان

استاندار مرکزی و رئیس کل دادگستری استان مرکزی از همراهی نکردن خانواده مرحوم مهرشاد شهیدی‌نژاد با دشمنان قدردانی کردند.

فرزاد مخلص الائمه و حجت الاسلام موسوی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه استاندار و حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی، رئیس کل دادگستری استان به همراه جمعی از اعضای شورای تأمین استان با حضور در منزل مهرشاد شهیدی‌نژاد از جانباختگان وقایع اخیر، ضمن ابراز همدردی با خانواده وی، از عدم همراهی خانواده و بستگان این مرحوم با دشمنان مردم و انقلاب قدردانی کردند.

حجت‌الاسلام موسوی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی، در این دیدار ضمن عرض تسلیت این ضایعه به خانواده مرحوم مهرشاد شهیدی‌نژاد، گفت: تدبیر و درایت شما اجازه سوءاستفاده به دشمنان را نداد که این اقدام ارزشمند جای قدردانی دارد.

بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی، نیز در این دیدار گفت: در گذشت مهرشاد، قلب و جان ما را هم سوزاند و ما هم در غم از دست دادن این جوان عزیز داغدار هستیم.

وی افزود: دشمنان به دنبال این بودند از مرگ مهرشاد به نفع خود بهره‌برداری کنند و از اینکه خانواده آن مرحوم با وجود غم بزرگ از دست دادن عزیزشان فرصت سوءاستفاده به دشمنان را ندادند و همراهی خوبی در تأمین امنیت شهرستان داشتند، کمال قدردانی را داریم.

همچنین، خانواده مرحوم مهرشاد شهیدی‌نژاد با اشاره به افتخارات ورزشی و همچنین سوابق حضور مهرشاد در مراسم‌های اعتکاف و موکب‌های اربعین، تسریع در احقاق حق و اجرای دقیق عدالت را مهم‌ترین خواسته‌ خود عنوان کردند.

انتهای پیام
captcha