حادثه زاهدان موجب تأثر ملت ایران شد
کد خبر: 4097762
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

حادثه زاهدان موجب تأثر ملت ایران شد

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، بیانیه‌ای به منظور حوادث روز جمعه، 13 آبان در زاهدان و خاش صادر کرد و گفت: حوادث این روز موجب تأثر و تألم همه مؤمنان، برادران و خواهران شیعه و اهل سنت شد.

آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی،  بیانیه‌ای به منظور حوادث روز جمعه، 13 آبان در زاهدان و خاش صادر کرد متن پیام بدین شرح است.

بسم‌الله االرحمن الرحیم

سخنرانی برخی آقایان در روز جمعه به دور از انصاف و عدالت بود و انتظار نیست برخی افراد تحت عنوان امام جمعه نسبت به مسائل نظام و جمهوری اسلامی ایران با وجود توجه ویژه نظام به اقتصاد، توسعه دانشگاه‌ها، راه آهن این منطقه با بیگانگان، آل سعود، وهابیت تکفیری و تجزیه‌طلبان همراهی کرده و علیه نظام موضع‌گیری کنند. حوادث روز جمعه زاهدان و خاش موجب تأثر و تألم تمام ملت ایران اعم از شیعه و اهل سنت شد.

یاد و خاطره شهدای حوادث اخیر زاهدان، شهدای خاش به ویژه شهید سجاد شهرکی، شهدای مبارزه با قاچاقچیان، اشرار، جریان ضد انقلاب را گرامی می‌داریم. امید است مردم استان سیستان و بلوچستان با توکل به خدا، وحدت کلمه، تعهد اخلاقی و اسلامی در جهت پیشرفت کشور و انسجام ملی تلاش کنند.

برخی آقایان از فرصت‌ها سوء استفاده نکنند و آب به آسیاب دشمنان نریزند، این حوادث به خیر و صلاح کسی نبوده و این افراد در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشند. مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جزو دلسوزترین و وظیفه‌شناس‌ترین انسان‌ها هستند. جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون نگاه ویژه‌ای به سیستان و بلوچستان داشته و از همه ظرفیت‌ها برای توسعه این منطقه استفاده کرده و انتظار نداشتیم که برخی آقایان موضع‌گیری‌هایی بر خلاف مصالح نظام اسلامی بگیرند.

این رفتارها موجب تحریک برخی افراد ناآگاه به مسائل می‌شود، ما کشور را نباید حتی با کشوری مثل عراق مقایسه کنیم؛ چراکه عراق روزانه بیش از ۴ و نیم میلیون بشکه نفت می‌فروشد، اما ایران اسلامی به دلیل تحریم‌های ناجوانمردانه حداکثر ۹۰۰ هزار بشکه نفت می‌فروشد، اما جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را در جهت توسعه کشور و حل مشکلات مردم بکار گرفته است.

مردم سیستان و بلوچستان پاره تن ایران اسلامی هستند و برادران شیعه و سنی باید وحدت کلمه و یکپارچگی خود را حفظ کرده و افراد تریبون نماز جمعه را سنگر مقابله با نظام قرار ندهند و در اظهار نظرهای خود انصاف را رعایت کنند. 

انتهای پیام
captcha