ناامنی بزرگ‌ترین خطر برای جوامع محسوب می‌شود
کد خبر: 4098079
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

ناامنی بزرگ‌ترین خطر برای جوامع محسوب می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در حاشیه مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید مدافع امنیت «سجاد فراهانی» گفت: ایجاد هرج‌و‌مرج خواسته دشمنان ایران و اسلام است و ناامنی بزرگ‌ترین خطر برای جوامع محسوب می‌شود.

آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، ظهر امروز، 17 آبان در حاشیه مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید مدافع امنیت «سجاد فراهانی»، ضمن قدردانی از نیروهای مسلح در حفظ امنیت کشور، به خانواده شهدای حوادث اخیر به ویژه شهید فراهانی تسلیت گفت و ادامه داد: خوشبختانه سران فتنه در حال دستگیری هستند و امید است آخرین تفاله‌های بیگانگان و بیگانه‌پرستان به دست عدالت سپرده و با آنان با جدیت و قاطعانه برخورد شود.

وی با تأکید براینکه اجازه نخواهیم داد بیگانگان نظام و ملت ما را داغدار کنند، از اتفاقات اخیر و به شهادت رسیدن جمعی از هم‌وطنانمان به ویژه در شاهچراغ(ع) و حوادث اخیر زاهدان و خاش اظهار تأثر کرد و افزود: مردم شریف سیستان و بلوچستان باید مانند گذشته هوشیار بوده و تحت تأثیر تبلیغات و دروغ پردازی دشمنان، وهابیت تکفیری و بیگانگان قرار نگیرند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه مردم سیستان و بلوچستان همراه و همگام با نظام و نیروهای مسلح برای عزت و سربلندی انقلاب و ارزش‌های انقلابی گام برمی‌دارند، ضمن تسلیت به مردم این خطه از کشورمان، گفت: انتظار ما این است برخی عناصر مسئله‌دار به این مسائل دامن نزنند و به سخن خداوند در قرآن که می‌فرماید: «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا» کمک کنند. با اتحاد نباید اجازه دهیم اغتشاشگران و مزدوران اجانب، به کشورمان آسیب وارد کنند؛ چراکه ایجاد هرج‌و‌مرج خواسته دشمنان ایران و اسلام است و ناامنی بزرگ‌ترین خطر برای جوامع محسوب می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان را مشت محکمی بر دهان جوامع استکباری دانست و ادامه داد: از مردم شریف استان مرکزی، مسئولان و فرماندهان نظامی تشکر می‌کنیم. مردم استان مرکزی در برابر توطئه دشمن و ایجاد آشوب از سوی آنان هوشیارانه عمل کرده و دشمن را ناکام گذاردند.

انتهای پیام
captcha