وحدت ملت ایران، رمز رسوایی دشمنان است
کد خبر: 4100548
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸

وحدت ملت ایران، رمز رسوایی دشمنان است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه دشمن خیال می‌کند ایران را هم می‌تواند مانند سوریه به خاک و خون بکشد، وحدت، آگاهی و حضور مردم همیشه در صحنه رمز رسوایی دشمنان و رمز پیروزی ملت ایران است.

آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز، 27 آبان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک که در مصلای بیت‌المقدس این شهرستان برگزار شد، به مقابله مدافعان امنیت و نیروهای مسلح در حوادث اخیر با جنایتکاران و کوردلانی که اسلحه روی مردم می‌کشند اشاره و تصریح کرد: ایران به واسطه پشت سر گذاردن امتحان‌های بسیار از سال 42 تاکنون به آماده باش بودن عادت دارد و با اشتیاق به فرمان رهبری لبیک می‌گویند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در کشور و به شهادت رسیدن شماری از هموطنانمان از جمله کودک 9 ساله ایذه‌ای و نیروهای مدافع امنیت در اصفهان، افزود: جان بولتون چندی قبل گفته بود که اغتشاشگران را مسلح می‌کند و نتیجه آن را در ایذه شاهد بودیم. دشمنان ما بسیار خون‌آشام هستند و برای ارتکاب جنایت و آدم‌کشی پول می‌گیرند.

خطیب جمعه اراک با بیان اینکه صف جوانان و نوجوانان فریب‌خورده از صف جوانانی که با سیستم‌های جاسوسی ارتباط دارند باید جدا شود، به خانواده‌ها توصیه کرد مراقب فرزندانشان باشند تا در دام گرگ‌ها نیفتند، اضافه کرد: ماهیت جنایت‌کارانه دشمنان برای ما روشن و واضح است؛ چراکه برای رسیدن به اهداف شوم خود از آتش زدن قرآن و مسجد تا ترور مردم بی‌دفاع کوتاهی نمی‌کنند. در حالیکه بروز این اتفاقات در غرب با سرکوب شدن و محکوم شدن همراه است و در مورد ایران این رفتارها از سوی غرب دوگانه است.

وی ضمن انتقاد از تصویب قطعنامه اخیر علیه ایران، ادامه داد: اگر جنایتکاری از آنان هواپیمایی مسافربری ما را با موشک به قعر دریا بفرستد به این جنایتکار مدال افتخار می‌دهند، اما حال به دنبال بهانه برای وارد کردن هجمه به ایران هستند. ملت ما در طول 43 سال تجربه‌های بسیار کسب کرده و هوشیار عمل می‌کند؛ چراکه کارنامه سیاه کشورهای غربی و نقشه‌های سیاسی جوامع استکباری برکسی پوشیده نیست.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه رمز رسوایی دشمنان و رمز پیروزی ملت ایران وحدت، آگاهی و حضور مردم همیشه در صحنه است، اضافه کرد: شاید دشمن خیال می‌کند ایران را هم می‌تواند مانند سوریه به خاک و خون بکشد، این فکر، خیالی باطل است و مردم هیچگاه اجازه بروز این اتفاقات را نمی‌دهند. راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات با وجود رهاشدگی فضای مجازی یکی از واجب‌ترین کارها برای کشورست.

امام جمعه اراک بیان کرد: اروپاییان و آمریکا از هر ابزاری برای چپاول و سلطه بر کشورها استفاده می‌کنند. کرونا را هم غربی‌ها برای غارت ملت‌ها ساختند و باعث شد ۶ میلیون نفر در دنیا جان باخته و ۳۰۰ میلیون نفر نیز آلوده شدند. همانطور که در جنگ جهانی اول و شرایط قحطی آنفولانزای اسپانیولی را شیوع دادند و در طول یک دهه نیمی از جمعیت ایران نیز جان باخت.

وی به مسائل سیستان و بلوچستان اشاره و اضافه کرد: امیدست مسائل این استان با حضور هیئت اعزامی مقام معظم رهبری حل و فصل شود و بردارن اهل سنت و شیعه همراهی کنند. ممکن است اختلاف سلیقه‌ای وجود داشته باشد، اما نباید موجب دعوا و عقده‌گشایی ‌شود. همه باید برای مقابله با جنایتکاران و صهیونیست‌ها دست به دست هم داده و همکاری کنیم.

امام جمعه اراک ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: شجره طیبه بسیج یکی از زیباترین و ارزشمند ترین شجره‌هاست و در شرایط فعلی همه باید بسیجی عمل کنیم.

وی هشدار داد: به برخی عناصر فاسد و حاشیه‌ساز تذکر می‌دهیم که دست از لجاجت، خباثت و کینه‌توزی بردارند و بگذارند آرامش و امنیت بر جامعه حاکم باشد وگرنه دستگاه قضایی با قاطعیت موظف است انجام وظیفه کند. کسانی که اموال مردم را از بین بردند، جان و ناموس مردم را تهدید و به مقدسات توهین کردند باید به اشد مجازات محکوم شوند گرچه جمهوری اسلامی اهل رأفت است،‌ اما بدانند که در خیانت، جاسوسی و جنایت هیچ خیری نیست.

انتهای پیام
captcha