اعلام اسامی نمایندگان استان مرکزی در مرحله نهایی مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 4101699
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷

اعلام اسامی نمایندگان استان مرکزی در مرحله نهایی مسابقات قرآن اوقاف

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی اسامی راه‌یافتگان استان مرکزی به مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در 2 گروه بانوان و آقایان را اعلام کرد.

قرآن

حجت‌الاسلام حسن دهقانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، در گفت‌و گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: پس از پایان مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و داوری فایل‌های ارسالی در این مرحله، نفرات راه‌یافته از استان به مرحله نهایی این مسابقات در گروه بانوان از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد.

وی بیان کرد: خانم‌ها عادله شیخی و شیما احمدی در رشته ترتیل، شیما مهرآبادی و هانیه قناتی در رشته حفظ 20 جزء جواز ورود به مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف که از ۲۲ دی‌ماه به مدت یک هفته به میزبانی خوزستان برگزار خواهد شد را دریافت کردند.

دهقانی ادامه داد: همچنین آقایان محمد محمدی و محمد شریفی در رشته ترتیل، مرتضی سعیدی در رشته حفظ ۲۰ جزء، ابوذر کرمی در رشته حفظ کل و حسین امیری در رشته اذان نیز نمایندگان استان در بخش آقایان هستند.

وی اضافه کرد: اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی کشوری بخش معارفی به محض اعلام از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha