حضور به موقع مردم در صحنه تحلیل دشمن را ناکام گذاشت
کد خبر: 4102187
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

حضور به موقع مردم در صحنه تحلیل دشمن را ناکام گذاشت

فرمانده سپاه زرندیه گفت: مردم ایران اسلامی هوشیار هستند و در موقع لزوم با حضور در صحنه‌های مختلف تمام تحلیل‌های دشمنان را به هم زده‌اند.

سرهنگ محسن صادقی، سپاه زرندیه

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه زرندیه، سرهنگ محسن صادقی، فرمانده سپاه این شهرستان، با اشاره به خصومت‌های دشمنان با انقلاب اسلامی در 43 سال گذشته، اظهار کرد: دشمن در این 40 سال لحظه‌ای ما را رها نکرده و در دشمنی با جمهوری اسلامی ایران چیزی کم نگذاشته است، ولی با این حال امروز ما یک قدرت منطقه‌ای هستیم.

فرمانده سپاه زرندیه با بیان اینکه بسیج در ادامه حرکتش پس از انقلاب همواره و در همه عرصه‌ها حضور تأثیرگذاری داشته است، تصریح کرد: این نهاد انقلابی در عرصه مقابله با ضدانقلاب و منافقان، هشت سال دفاع مقدس، عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی، خدمات‌رسانی، مقابله با فتنه در سال‌های 78 ، 88 ، 96 ،98 و حوادث ناگوار چند روز اخیر همواره سرافراز از میدان بیرون آمده و همچون سد محکمی در مقابل دشمنان ایستاده است.

صادقی با تأکید بر سرمایه‌گذاری دشمن روی جنگ فرهنگی و امید به پیروزی در عرصه فرهنگ، ادامه داد: آنان امروز به خیال خام خود با این همه هزینه توانسته‌اند نسل سوم و چهارم را با انقلاب بیگانه کنند، ولی آنچه که از راهپیمایی‌ها و اجتماعات انقلابی مشاهده می‌شود حضور پر شور و با صلابت جوانان و نوجوانان این نسل است.

وی ضمن هشدار به بدخواهان داخلی و دشمنان خارجی، گفت: مردم ایران اسلامی هوشیار هستند و در موقع لزوم با حضور در صحنه‌های مختلف تمام تحلیل‌های دشمنان را به هم زده‌اند.

انتهای پیام
captcha