ارسال 7هزار اثر فرهنگی به جشنواره «رسالت ماندگار»
کد خبر: 4103850
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

ارسال 7هزار اثر فرهنگی به جشنواره «رسالت ماندگار»

فرمانده سپاه اراک بیان کرد: جشنواره رسالت ماندگار متعلق به بسیجیان است و در سطح اراک طی یک سال گذشته بیش از ۷ هزار و ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

سرهنگ محمد مهجوری، فرمانده سپاه اراک

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه اراک، سرهنگ محمد مهجوری، فرمانده سپاه اراک، امروز، 10 آذر، در اختتامیه جشنواره «رسالت ماندگار» گفت: جشنواره رسالت ماندگار متعلق به بسیجیان است و در سطح اراک طی یک سال گذشته بیش از ۷ هزار و ۴۰۰ اثر از برنامه‌های فرهنگی پایگاه های مقاومت به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

مهجوری اظهار کرد: آثار ارسالی تنها مربوط به فعالیت‌های فرهنگی پایگاه‌ها بوده است. هر پایگاه بسیج یک تیم تخصصی برای انتخاب آثار تشکیل داد و هر حوزه ۳ اثر برتر به دبیرخانه جشنواره ارسال کرد و در نهایت با تشکیل یک تیم تخصصی آثار برتر انتخاب شدند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک افزود: ترویج ارزش‌های اسلامی، ترویج اقامه نماز جماعت در اماکن عمومی و مدارس، ارتقای روحیه مواسات و کمک مومنانه و انفاق، تحقق فریضه مهم جهاد تبیین، ترویج و تقویت فرهنگ انقلاب اسلامی، سیره شهدا و دفاع مقدس، بصیرت و روشنگری برای حضور مردم در صحنه‌های مختلف، افزایش شادابی و نشاط در جامعه، فرزندآوری، پایبندی به عفاف و حجاب اسلام، کاهش اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از جمله اهداف جشنواره رسالت ماندگار است.

انتهای پیام
captcha