همکاری دستگاه قضایی با نمایندگان گسترش می‌یابد
کد خبر: 4103857
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸

همکاری دستگاه قضایی با نمایندگان گسترش می‌یابد

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت همکاری و تعامل دستگاه قضایی استان مرکزی با نمایندگان مجلس تأکید کرد و گفت: برای خدمت به مردم از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد.

جلسه مجمع نمایندگان با اداره کل دادگستری

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت الاسلام سبزی، رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی، در نشست مشترک نمایندگان استان و مسئولان قضایی با تاکید بر لزوم گسترش همکاری‌های مجلس، دولت و دستگاه قضا، گفت باید از تمام ظرفیت‌های موجود در قوای سه گانه برای خدمت به مردم و رفع مشکلات و رسیدن به توسعه حداکثری استفاده کرد.

حجت الاسلام عبدالمهدی موسوی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی، هم در این جلسه دیدار چهره به چهره و حضور بین مردم را از اولویت‌های دستگاه قضایی دانست و گفت:  دادگستری استان تمام ظرفیت خود را برای حمایت از کسب وکار، رفع موانع تولید، مبارزه با فساد و خدمت به مردم به کار گرفته است.

در این نشست که به مناسبت دهم آذرماه روز مجلس شورای اسلامی برگزار شد کریمی وآصفری نمایندگان مردم اراک، خنداب و کمیجان، نظری نماینده خمین و بیاتی نماینده مردم تفرش آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در سخنانی جداگانه به بیان دیدگاه‌ها نظرات و مسائل و مشکلات موجود در در شهرستان‌ها پرداختند و بر تلاش شبانه روزی مسئولان برای حل مشکلات و خدمت به مردم تاکید کردند.

منبع، خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام
captcha