تشکیل ستادهای شهرستانی حماسه نهم دی در استان مرکزی
کد خبر: 4104795
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶

تشکیل ستادهای شهرستانی حماسه نهم دی در استان مرکزی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به بهره‌مندی از ظذرفیت حماسه نهم دی ماه، اظهار کرد: ستادهای شهرستانی با مسئولیت فرمانداران برای بزرگداشت حماسه نهم دی و هفته بصیرت و میثاق با ولایت تشکیل شده است.

تشکیل ستادهای شهرستانی حماسه نهم دی در استان مرکزی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به بهره‌مندی از ظذرفیت حماسه نهم دی ماه، اظهار کرد: ستادهای شهرستانی با مسئولیت فرمانداران برای بزرگداشت حماسه نهم دی و هفته بصیرت و میثاق با ولایت تشکیل شده است. به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام هادی خلیلی، رئیس این شورا در استان، امروز، 14 آذر، در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی و هفته بصیرت و تجدید میثاق با ولایت که با حضور جمعی از مسئولان و نمایندگان نهادهای عضو در سالن جلسات استانداری مرکزی برگزار شد، گفت: حماسه ماندگار نهم دی بی‌شک از بی‌نظیرترین حرکت‌های مردمی در حفظ و حراست از نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی است. وی افزود: ، در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار و در تقويم روزنگار كشورمان به نام روز ملی «بصيرت و تجديد ميثاق با ولایت» نام‌گذاری شده که در سال‌های اخیر تحت عنوان هفته بصیرت از دوم تا نهم دیماه فرصت مناسبی را برای تبیین و بصیرت‌افزایی اقشار مردم با اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و گفتمانی، اعتقادی فراهم کرده است. خلیلی با بیان اینکه باید از ظرفیت حماسه نهم دی برای بصیرت‌افزایی، تجدید میثاق با ولایت و تبیین و آگاهی بخشی به ویژه برای نسل جوان و نوجوان بهره ببریم، اظهار کرد: در ماه‌های اخیر دشمنان انقلاب اسلامی و مزدوران و عناصر وابسته داخلی آنان با تکرار وقایع دی‌ماه سال ۱۳۸۸ به دنبال اغتشاش و از بین بردن امنیت، نظم و اقتدار کشور بودند که بار دیگر با سد هوشمندی، بصیرت و حضور در صحنه آحاد مردم ولایت‌مدار مواجه شدند.  مشاور امور روحانیون استاندار مرکزی اضافه کرد: ستادهای شهرستانی با مسئولیت فرمانداران برای بزرگداشت حماسه نهم دی و هفته بصیرت و میثاق با ولایت تشکیل شده و برای هر چه باشکوه برگزار شدن این مراسم برنامه‌ریزی خواهند کرد.  حجت الاسلام خلیلی در ابتدای این جلسه با آسیب‌شناسی و بررسی نقاط ضعف و قوت برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: یکی از نقاط برجسته یوم‌الله ۱۳ آبان امسال، حضور کم نظیر و حماسی اقشار مردم همیشه در صحنه در در ۳۵ نقطه سراسر استان در تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبری بود.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام هادی خلیلی، رئیس این شورا در استان، امروز، 14 آذر، در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی و هفته بصیرت و تجدید میثاق با ولایت که با حضور جمعی از مسئولان و نمایندگان نهادهای عضو در سالن جلسات استانداری مرکزی برگزار شد، گفت: حماسه ماندگار نهم دی بی‌شک از بی‌نظیرترین حرکت‌های مردمی در حفظ و حراست از نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار و در تقويم روزنگار كشورمان به نام روز ملی «بصيرت و تجديد ميثاق با ولایت» نام‌گذاری شده که در سال‌های اخیر تحت عنوان هفته بصیرت از دوم تا نهم دیماه فرصت مناسبی را برای تبیین و بصیرت‌افزایی اقشار مردم با اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و گفتمانی، اعتقادی فراهم کرده است.

خلیلی با بیان اینکه باید از ظرفیت حماسه نهم دی برای بصیرت‌افزایی، تجدید میثاق با ولایت و تبیین و آگاهی بخشی به ویژه برای نسل جوان و نوجوان بهره ببریم، اظهار کرد: در ماه‌های اخیر دشمنان انقلاب اسلامی و مزدوران و عناصر وابسته داخلی آنان با تکرار وقایع دی‌ماه سال ۱۳۸۸ به دنبال اغتشاش و از بین بردن امنیت، نظم و اقتدار کشور بودند که بار دیگر با سد هوشمندی، بصیرت و حضور در صحنه آحاد مردم ولایت‌مدار مواجه شدند. 

مشاور امور روحانیون استاندار مرکزی اضافه کرد: ستادهای شهرستانی با مسئولیت فرمانداران برای بزرگداشت حماسه نهم دی و هفته بصیرت و میثاق با ولایت تشکیل شده و برای هر چه باشکوه برگزار شدن این مراسم برنامه‌ریزی خواهند کرد. 

حجت الاسلام خلیلی در ابتدای این جلسه با آسیب‌شناسی و بررسی نقاط ضعف و قوت برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: یکی از نقاط برجسته یوم‌الله ۱۳ آبان امسال، حضور کم نظیر و حماسی اقشار مردم همیشه در صحنه در در ۳۵ نقطه سراسر استان در تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبری بود.

انتهای پیام
captcha