کشف کالای قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در شازند
کد خبر: 4105058
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱

کشف کالای قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در شازند

فرمانده انتظامی شهرستان شازند از توقیف ۴ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۵ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال در سطح محور‌های مواصلاتی این شهرستان خبرداد.

سرهنگ عبدالرضا جودکی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سرهنگ عبدالرضا جودکی، فرمانده انتظامی شازند، گفت: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس، مأموران پلیس شهرستان شازند در تحقیقاتی از تردد ۴ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در سطح محور مواصلاتی این شهرستان با خبر شده و بلافاصله برنامه‌ریزی لازم را برای شناسایی و توقیف آنان آغاز کردند.

وی ادامه داد: سرانجام روزگذشته، 14 آذر، مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهرستان شازند در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان، خودرو‌های مورد نظر را که شامل ۳ خودروی سواری و یک دستگاه اتوبوس بودند، مورد شناسایی قرارداده و درعملیاتی هدفمند موفق به متوقف کردن این خودرو‌ها شدند.

وی بیان کرد: در بازرسی از خودرو‌های مذکور، ۸ هزار و ۲۶۸ عدد البسه، ۱۰ دستگاه انواع لوازم برقی از قبیل ماشین ظرفشویی، لباسشویی، ماکرو فر، سرخ کن و ۱۴ کارتن انواع لوازم یدکی خودرو خارجی قاچاق، فاقد هرگونه مدارک معتبر و قانونی، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند در پایان با اشاره به ارزش ۵ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریالی محموله‌های قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان، تصریح کرد: ۴ متهم دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

منبع، خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام
captcha