امنیت، مسئله مهم کشور است
کد خبر: 4106792
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰

امنیت، مسئله مهم کشور است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه مسئله مهم امروز کشور امنیت است، گفت: امنیت برای کسانی است که مورد ظلم قرار می‌گیرند، نه برای کسانی که ظلم می‌کنند.

آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان، امروز، 22 آذر، در درس خارج از فقه با بیان اینکه کشور ما کشور امام حسین (ع) و امام زمان (عج) است اظهار کرد: ایران مشکلاتی دارد که البته با تلاش و کوشش و جهاد می‌توان آن‌ها را حل کرد، البته کشور در شرایط خاصی قرار دارد و دشمنان برای تجزیه و نابودی ایران نقشه‌های بسیار کشیده‌اند.

وی افزود: همه ما باید هوشیار و وقت‌شناس باشیم. هرچند دشمنان ما خیلی بی‌هویت هستند و به این بی‌هویتی خود می‌بالند. برخی افراد خارج نشین به اسم ایرانی بودن با کمک برخی دولت‌ها علیه ملت ما توطئه می‌کنند که ان‌شالله با کمک خداوند تمام توطئه‌های آنها نقش بر آب می‌شود.

دری‌نجف‌آبادی امنیت را مسئله مهم امروز کشور دانست و افزود: امنیت برای هر فرد و ملتی مهم‌ترین مسئله است. بدون امنیت سنگ روی سنگ قرار نمی‌گیرد، همه ما باید هوشیار باشیم و برای حفظ این نعمت تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه امنیت برای کسانی است که مورد ظلم قرار می‌گیرند نه برای کسانی که ظلم می‌کنند اضافه کرد: امنیت باید همراه با اخلاق باشد، امنیت باعث سعادت و پویایی جامعه می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به سوره نحل گفت: خداوند فرموده شفا در ۳ نوشیدنی است که شامل آب، شیر و عسل می‌شود که هر کدام از آنها با عظمتی خاص آفریده شده و همه این‌ها درس عبرت، حکمت و عظمت خداوند است. این موارد نشان‌دهنده یک حکومت بزرگی است که خداوند آفریده است.

انتهای پیام
captcha