8 داور استان مرکزی به مرحله شبیه‌سازی طرح سنجش داوران راه یافتند
کد خبر: 4107224
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

8 داور استان مرکزی به مرحله شبیه‌سازی طرح سنجش داوران راه یافتند

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از راه‌یابی ۸ داور استان به مرحله شبیه‌سازی سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم خبر داد.

طرح ساماندهی داوران

حجت‌الاسلام حسن دهقانی، رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه به‌عنوان یکی از ارکان شورای هماهنگی مسابقات قرآن اوقاف فراخوان ثبت‌نام سومین دوره طرح ارزشیابی و ساماندهی داوران را اعلام کرد که از استان مرکزی 43 نفر متقاضی شرکت در طرح بودند.

دهقانی ادامه داد: متقاضیان پس از شرکت در چندین مرحله آزمون‌های کتبی بسیار سخت و پیچیده، 8 نفر از استان وارد مرحله شبیه‌سازی شدند که این مرحله پنج‌شنبه، 15 دی ماه سال جاری در اداره کل اوقاف استان برگزار خواهد شد.

وی با اینکه در این دوره چند نفر از داوران مراحل قبل نیز مجدد در رشته‌های دیگر ثبت‌نام کرده‌اند، اسامی راه‌یافتگان به این مرحله را بدین شرح اعلام کرد: اعظم تشیعی‌فرد در رشته وقف و ابتدا، فهیمه جفرسته وقف و ابتدا، خانم عباسی از در رشته تجوید، ذوالفعلی در رشته حسن حفظ، مهین میرزایی در رشته حسن حفظ، احمد صابرنژاد در رشته صوت، عبدالرضا هدایتی در رشته لحن، اکبری در رشته وقف و ابتدا.

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف استان در پایان بیان کرد: پس از بررسی نحوه عملکرد در مرحله شبیه‌سازی، افراد برگزیده به مرحله پایانی این طرح شامل مصاحبه علمی و مهارتی راه خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha