حضور در تشییع شهدای گمنام نشان از زنده‌دلی ملت دارد
کد خبر: 4110318
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

حضور در تشییع شهدای گمنام نشان از زنده‌دلی ملت دارد

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به تشییع شهدای گمنام در اراک، اضافه کرد: ملت غیور و شجاع ایران در تشییع شهدا افتخار آفریده و نشان دادند با وجود همه مشکلات زنده‌دل و بیدار هستند.

آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان، شامگاه روز گذشته، 6 دی، در مراسم شام غریبان حضرت فاطمه(س) که در حسینیه سادات اراک برگزار شد، گفت: ایام فاطمیه ایام بسیار نورانی و پربرکتی است و خداوند در این ایام به ما بسیار کمک می‌کنند. بعد از این همه توطئه‌ها خداوند بسیار به ما کمک کرد. نقاط ضعف در کشور وجود دارد، اما این مسئله نباید باعث توطئه شود.

دری نجف‌آبادی با اشاره به خیانت‌های منافقین، اظهار کرد: غربی‌ها با مطرح کردن بعضی از خانم‌های خائن آبروی خود را بردند بعضی از این افراد انسان‌هایی بی‌هویت هستند. منافقین با هزار چشمه کوثر و زمزمه قابل تطهیر نیستند. مسئولان کشور از جمله امام راحل، شهید بهشتی و شهید مطهری برای راهنمای و نجات این گروه بسیار فعالیت کردند و این گروه هدایت نشده و نخواهد شد. ابتدای انقلاب تعدادی اسلحله از پادگان‌ها سرقت شد و امام دستور فرمودند تمام اسلحه‌ها به حکومت تحویل شود، اما آنان از این فرمان سرپیچی کرده و با همان اسلحه‌ها در سال‌های 60 و 61 علیه نظام اقدام کردند و امروز این اقدامات علیه نظام و مردم ایران ادامه دارد.

وی ادامه داد: آنها می‌خواهند برای ملت غیور، شجاع و اهل‌بیتی(ع) ما تصمیم بگیرند که این امر باعث تأسف است. ملت حدود ۳۰۰ هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده و هزاران توطئه را به برکت ائمه اطهار(ع)  دفع کرده است. توطئه اخیر نیز با وجود ملت همیشه در صحنه خنثی شده و دشمن را روسیاه کرد. ما همیشه روی پای خود خواهیم ایستاد.

امام جمعه اراک با اشاره به ایستادگی ملت غیور ایران در حوادث مختلف، گفت: دفاع مقدس امتحان بزرگ الهی بود در حالی که ضربه خوردیم و آسیب دیدیم، ولی در آخر سربلند بیرون آمده و ماهیت دشمنان ما بیشتر مشخص شد. باید از درس‌های تاریخ بیاموزید و هوشیار باشیم. جریان ۱۳ آبان امسال خیلی از ماهیت‌های دشمن را مشخص کرد. امروز نیز در روز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و تشییع شهدای گمنام مردم به خوبی حضور داشته و این امتحان را با سربلندی پشت سر گذاشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یادآور شد: ملت غیور و شجاع ایران امروز افتخار آفریده و نشان دادند با وجود همه مشکلات زنده‌دل و بیدار هستند و آرمان‌های امام، رهبری و شهدا را با وجود مشکلات با هیچ چیز مبادله نمی‌کنند.

وی در پایان با اشاره به شرایط کشور در عرصه بین‌المللی ادامه داد: وقتی شرایط بین‌المللی را بررسی می‌کنیم متوجه می‌شویم که با عنایت خداوند شرایط کشور خوب است. در کشور اسرائیل با آمدن نتانیاهو بسیار هیاهو به پا شده و طی ۵ روز ۱۰ هزار نفر برای مهاجرت معکوس ثبت‌نام کردند که این امر نشان‌دهنده پایان عمر اسرائیل است. مجلس عمان نیز با تصویب قانون قطع ارتباط با اسرائیل به تحقق این امر سرعت بخشیده است.

انتهای پیام
captcha