تجمع مردمی حمایت از عفاف و حجاب در اراک برگزار شد
کد خبر: 4110575
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳

تجمع مردمی حمایت از عفاف و حجاب در اراک برگزار شد

تجمع مردمی حمایت از عفاف و حجاب شهرستان اراک، امروز، 8 دی با حضور فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی در اراک برگزار شد.

تجمع مردمی حمایت از عفاف و حجاب

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، امروز، 8 دی، در تجمع مردمی حمایت از عفاف و حجاب شهرستان اراک، با تقدیر از دغدغه‌مندی مردم در حمایت از عفاف و حجاب در جامعه، افزود: شفافیتی که اکنون در جامعه میان حق و باطل مشهودست به تعبیر استاد شهید مطهری، بخش مهمی از مسیر ظهورست.

وی با بیان این مطلب که دشمن با استفاده از ابزار باطل روی ابزارها و ظرفیت‌هایی پا می‌گذارد که مؤلفه‌های جبهه حق است، اظهار کرد: فضای نامطلوب اجتماعی مبتنی بر سنت‌های درون اجتماع است که پیش آمده و با حداکثر ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و سایر ظرفیت‌ها نظیر تعامل و همکاری مردم، مهار خواهد شد.

استاندار مرکزی ادامه داد: چندسال سند 2030 به واسطه اخذ رأی اعتماد وزیر آموزش و پرورشی از مجلس در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی در حال اجرا بود، اما به فضل الهی و قدرت دولت انقلابی سیزدهم تمام این جریانات عقب زده شده است.

مخلص‌الائمه با تأکید براینکه در حال حاضر آرامش در جامعه حکمفرماست، اضافه کرد: سنگی که برداشته شده به جای خود باز می‌گردد. این امر باید مدنظر باشد که آفات حذف نشدند و نباید بار دیگر آنان را زیرسنگ پنهان کرد؛ از این رو نیازست با دغدغه‌مندی، مطالعه و حضور خود در جریان جهاد تبیین و راهی برای این ارتباط و رفع آفات پیدا شود.

وی ادامه داد: مهم‌ترین دغدغه امروز یافتن مسیر ارتباط‌گیری بین جمعیتی است که طرز تفکر آنان با جمعیت حاضر متفاوت است. افرادی که عفاف و حجاب را کنار گذاشته‌اند حاضر نیستند با افرادی که امروز در این جمع حضور پیدا کرده‌اند ارتباط برقرار کنند و شما به هیچ‌وجه نمی‌توانید پیام خود را به آنان برسانید؛ از این رو نیازست نقاط اشتراکات بین این دو گروه مورد توجه قرار گیرد.

مخلص‌الائمه خطاب به حضار بیان کرد: فردی که عناد دارد تکلیفش با شما و دستگاه‌های انتظامی و امنیتی مشخص است، اما باید با گروهی که عناد ندارند و دچار جهل و غفلت هستند ارتباط برقرار کرد و آگاهی داد و چنانچه دچار غفلت است به آن توجه شود.

استاندار در پایان بیان کرد: برای تحقق این مهم نیازمند تلاش همه‌جانبه هستیم و این امر بیشتر برعهده شماست؛ چراکه اعضای شورای تامین و دستگاه‌های امنیتی اقدامات لازم را انجام داده‌اند و اکنون به این شرایط رسیدیم و امیدست با تعامل و همکاری شما بتوان این امر را در جامعه تسر داد و محقق کرد.

انتهای پیام
captcha