یادواره شهدای روستای مشهد میقان اراک برگزار شد
کد خبر: 4112799
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

یادواره شهدای روستای مشهد میقان اراک برگزار شد

یادواره شهدای روستای مشهد میقان از توابع شهرستان اراک شامگاه روز گذشته، 15 دی در آستان مقدس امامزاده محمدعابد(ع) برگزار شد.

یادواره شهدا در روستای مشهد میقان

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان، شامگاه روز گذشته، 15 دی، در مراسم یادواره شهدای روستای مشهد میقان از توابع شهرستان اراک در امامزاده محمدعابد(ع)، گفت: امروز زمینه‌ای فراهم شده تا مردم شریف ما در آستانه ولادت حضرت زهرا (س)، امام راحل و ماه بهمن با آگاهی و آمادگی بیشتری برای پاسداری از انقلاب و اهداف ولایت و امامت آگاهانه حضور داشته باشند.

دری نجف‌آبادی با اشاره به جنایت‌های جوامع استکباری، بیان کرد: غربی‌ها با آموزش و تجهیز تکفیری‌ها جنایت گسترده‌ای همچون حمله به شاهچراغ(ع) را رقم می‌زنند و از عمل خود خجالت نمی کشند و عذرخواهی هم نمی‌کند.

وی ادامه داد: در فرانسه پلیس خانم باردار را مورد ضرب و شتم قرار داده و او را به قتل می‌رساند، صدایی هم از کسی شنیده نمی‌شود و حقوق بشر نیز در این اقدام سکوت اختیار کرد، اما در کشور ما یک خانم سهواً از دنیا می‌رود کشور ما را ۹۰ روز درگیر آشوب می کند و تعدادی از هموطنان ما را به خاک و خون می‌کشند و با استفاده از رسانه‌های تکفیری مانند ایران اینترنشنال و من و تو دائم از حقوق بشر  دم می‌زنند.

امام جمعه اراک با اشاره به گوشه‌نشینی حضرت علی(ع)، اضافه کرد: در ابتدای اسلام عده‌ای به خاطر منافع خود با حضرت علی (ع) برخورد کردند و حضرت زهرا (س) که حامی  ولایت و امامت بود را به شهادت رسانده و انجام جنایت‌های گسترده در عالم بشریت را پایه‌گذاری کردند که از جمله می‌توان به جنایت‌های حکومت‌های امویان، عباسیان، داعش و صدام و ... که آثار مخرب آن همچنان وجود دارد، اشاره کرد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی در برابر آل‌سعود و داعش مرتکب چه گناهی شده که همه برنامه‌های خود را برای سرنگونی نظام اسلام ایران برنامه‌ریزی می‌کنند. تنها گناه ما مقاومت است که حضرت زهرا (س) با ما آموزش داده است. اگر جمهوری اسلامی دچار صدمه شود، کشور به دست این جنایتکاران نابود شده و به خاک و خون کشیده می‌شود تا آثاری از مقاومت باقی نگذارد.

دری نجف‌آبادی گفت: نقطه مقابل فتنه‌ها بیداری ملت، بصیرت و ولایت‌پذیری مردم است که عاشق امام حسین (ع) و امام زمان (عج) خود هستند. دشمنان ما بیکار ننشستند و بازهم نقشه برای ما می‌کشند؛ از این رو باید در مقابل آنان آماده باشیم و برای پاسداری از خون شهدا و خط ولایت امام تلاش کنیم.

انتهای پیام
captcha