انتخابات نقشه دشمن برای دو قطبی‌سازی کشور را خنثی می‌کند
کد خبر: 4118039
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

انتخابات نقشه دشمن برای دو قطبی‌سازی کشور را خنثی می‌کند

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه دشمن با اختلال‌آفرینی قصد دارد از پیشرفت نظام جلوگیری کند، برگزاری انتخابات سال آینده را در شکست و انهدام نقشه دشمن برای ایجاد دوقطبی‌سازی کشور بسیار مؤثر دانست.

فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، امروز، 9 بهمن، در نشست فرمانداران با رؤسای هیئت‌های نظارت بر انتخابات استان و شهرستان‌ها که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: برنامه‌های پیش‌بینی شده در انتخابات پیشرو باید در شأن وزارت کشور، استان و شورای نگهبان باشد.

وی به ایام‌الله دهه مبارک فجر و قرار گرفتن در آستانه چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: با مجاهدت شهدا و ایثارگران و وجود جوانان متعهد به میانه دهه پنجم انقلاب اسلامی نزدیک می‌شویم و به واسطه اقدامات و دستاوردهای این سال‌ها امروز شرایط انقلاب اسلامی در کشور و جهان مقتدرانه‌تر از دهه ابتدایی انقلاب است.

مخلص‌الائمه با استناد به اعتراف دوستان و دشمنان انقلاب، نظام در حوزه‌های فرهنگی، علمی، پزشکی، نظامی، رفاه مردم، مباحث اجتماعی، توسعه عدالت، تضمین آزادی و دفاعی، امنیتی و سیاسی وضعیت خوبی دارد، ادامه داد: با برکت اقدامات صورت گرفته شرایط خوب است، اما تا رسیدن به نقطه ایده‌آل فاصله داریم. با وجود توطئه و دشمنی بسیار جوامع استکباری و هجمه سنگین آنان در جنگ سخت و نرم، کشور با وجود رهبرانی دانا و فرزانه همچون امام راحل و مقام معظم رهبری دارای ساختاری قدرتمند بوده و شاکله خود را در عرصه‌های مختلف تقویت می‌کند.

به گفته وی بین بایدها و واقعیت‌ها و وضعیت مطلوب و موجود فاصله‌ای وجود دارد که وجدان‌های آرمان‌خواه را آزار می‌دهد، اما این فاصله قابل پیمودن است. استکبار جهانی به واسطه اختلال آفرینی قصد دارد از پیشرفت ایران اسلامی جلوگیری کرده و با استفاده از روش‌های مختلف به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام است و به اشکال مختلف این هدف را دنبال می‌کند. بدون شک در چنین شرایطی انتخابات مهم‌ترین نقش را در شکست و انهدام نقشه دشمن برای ایجاد دوقطبی‌سازی کشور دارد.

وی ضرورت نگاه تحول‌گرایانه انقلابی را از علاقه‌مندان به نظام و آرمان‌های انقلاب خواستار شد و افزود: برای تحقق اهداف باید موانعی که باعث توقف و ایجاد اختلال در مسیر پیشرفت انقلاب می‌شود را از میان برداشت؛ از این رو آحاد مختلف جامعه در انتخابات جریان‌ساز و مشارکت‌کننده هستند و لازم است بستر انتخابات از سوی شورای نگهبان، وزارت کشور و عوامل اجرایی فراهم شود.

مخلص‌الائمه صیانت از آرای مردم را تکلیفی ملی، قانونی، شرعی و انقلابی دانست و اضافه کرد: تمامی عوامل اجرایی انتخابات خود را ملزم به اجرای قانون و تکالیف تعریف شده می‌دانند. دشمن انتخابات 1402 را نشانه گرفته و در حال شبکه‌سازی و آموزش جریانات خاص خود است. بدون تردید با هم‌افزایی و همدلی خواهیم توانست تمامی نقشه‌ها و جریان‌های آنان را همچون خنثی کرده و ناکام گذاشت و افتخاری دیگر برای نظام به ارمغان آورد.

وی در پایان بیان کرد: برای سازماندهی امکانات و برنامه‌ریزی‌ها باید از امروز اقدام کرد تا در سال آینده با چالش خاصی مواجه نباشیم. برگزاری انتخابات مهم‌ترین فعالیت گسترده این چنینی در کشورست و از امروز باید امکانات سازماندهی  و آموزش‌های لازم به عوامل اجرایی ارائه شود.

انتهای پیام
captcha