جبهه استکبار در برابر اراده ملت ناتوان است
کد خبر: 4118906
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

جبهه استکبار در برابر اراده ملت ناتوان است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه جبهه استکبار در برابر اراده ملت و معنویت حاکم در کشور ناتوان است، گفت: امام خمینی(ره) نقش مردم را در اداره کشور احیا کرد و امروز مردم تعیین‌کننده و تصمیم‌گیر در همه بخش‌ها هستند.

سردار محسن کریمی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، محسن کریمی، فرمانده سپاه استان، شامگاه سه‌شنبه، 11 بهمن، در جشن بزرگ «فرزندان انقلاب» در محلات اظهار کرد: امام خمینی(ره) با نهضت انقلاب اسلامی یک حرکت استثنایی و تاریخ‌ساز در عصر سلطه قدرت‌های استکباری و استعماری رقم زد و ایرانی که توسط بیگانگان غارت‌شده بود را از چنگال غارتگران خارج کرد.

وی بابیان اينکه امام خمینی(ره) با تکیه‌بر قدرت خداوند و پشتوانه عظیم بسیج مردمی انقلاب اسلامی را تشکیل داد، گفت: رمز پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی و مردم است. توکل بر خدا، اعتماد به مردم و جوانان و پشت کردن به قدرت‌های استکباری و استعماری موجب شد انقلاب اسلامی به‌عنوان معجزه قرن تشکیل شود و پرچمی که حضرت امام(ره) در دنیا برافراشته کرد پرچم استقلال و سربلندی است.

کریمی با تأکید بر اینکه امام خمینی(ره) با تشکیل انقلاب اسلامی کارآمدی مکتب اسلام را به رخ دنیا کشید، گفت: معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی(ص) همه محدودیت‌ها را به جبران کرد و تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد. امام خمینی(ره) معنویت را به جامعه بازگرداند. معنویت در انقلاب اسلامی جوانان را به‌گونه‌ای مسلح و توانمند کرد که توانستند ۴۴ سال در بخش‌های مختلف افتخارآفرینی و حماسه‌سازی کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان اعتراف به اقتدار و قدرت روزافزون انقلاب اسلامی می‌کنند و به صراحت می‌گویند انقلاب اسلامی حکمرانی جدیدی را مبتنی بر اسلام ناب محمدی را آغاز کرد، گفت: ایران اسلامی و انقلابی بازیگر اصلی در نظم نوین جهانی است؛ لذا با جنگ ترکیبی به دنبال مقابله با انقلاب اسلامی و حرکت شتابنده ملت به سمت آرمان‌هاست.

کریمی بابیان اينکه امام خمینی(ره) نقش مردم را در اداره کشور احیا کرد و امروز مردم تعیین‌کننده و تصمیم‌گیر در همه بخش‌ها هستند، گفت: همین مردم با حضورشان توانستند بزرگ‌ترین دستاوردها را خلق کنند و حضور مردم همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و امروز دشمن از حضور حماسی ملت عصبانی است.

وی با اشاره به اينکه امروز دشمنان با شعارهای توخالی به دنبال گرفتن آزادی و کرامت بانوان و مردم ایران هستند، گفت:دشمنان در جنگ شناختی می‌خواهند شرایط را به قبل از انقلاب اسلامی که در اوج وابستگی و ناعدالتی بود بازگردانند و همه تلاش دشمن این است انقلاب اسلامی برای سایر کشورها الگو نشود که تاکنون موفق نشده‌اند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: دشمنان با راه انداختن هیاهو در فضای مجازی به دنبال غفلت از شکست‌های ۴۴ ساله و پنهان کردن ضعف و ناتوانایی جبهه استکبار در برابر اراده ملت و معنویت حاکم در کشورست و البته باید هوشیار بود و برای جوانان و نسل جدید دستاوردهای انقلاب را تبیین کرد و آینده درخشان انقلاب را برای آنها به‌خوبی ترسیم کرد.

وی در پایان گفت: حرکت انقلاب اسلامی در گام دوم تمدنی خواهد بود و منطق انقلاب اسلامی قوی شدن در همه ابعاد است و راه عزت و پیشرفت ملت با قوی شدن در همه ابعاد امکان‌پذیر خواهد بود و به فضل الهی ملت ایران با اراده‌های قوی و غیرت دینی و انقلابی قله‌های بلند را طی خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha