بهره‌برداری از ۱۹ طرح آموزشی در استان مرکزی آغاز شد
کد خبر: 4119488
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳

بهره‌برداری از ۱۹ طرح آموزشی در استان مرکزی آغاز شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: ۱۹ طرح آموزشی روز پنجشنبه همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر در نقاط مختلف این استان بهره‌برداری شد.

بهره برداری از طرح های آموزشی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی، جواد لنجانی، مدیرکل این مجموعه در استان، پنجشنبه، 13 بهمن، در آیین بهره‌برداری از مدرسه ۶ کلاسه «رضوان »شهر توره از توابع شهرستان شازند، افزود: این طرح‌ها شامل ۸۸ کلاس درس با زیر بنای ۱۱ هزار و ۱۶ متر مربع است.

وی ادامه داد: سه طرح از مجموع این طرح‌ها در شهرستان شازند به بهره‌برداری رسید که با بهره‌برداری از این طرح ها ۱۲ کلاس درس با زیر بنای یک هزار و ۱۱۹ متر مربع به سطح فضاهای آموزشی این شهرستان افزوده شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۱۰۵ میلیارد ریال برای بهره‌برداری از این طرح‌ها هزینه شد که ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال این منابع مالی توسط خیران مدرسه ساز و ۹۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی تامین شده‌ است.

لنجابی افزود: مدرسه ۶ کلاسه رضوان توره با ۵۵۹ متر مربع زیر بنا، ۲ هزار و ۲۶۵ متر مربع محوطه‌سازی در ۲ طبقه با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیون ریال به صورت مشارکتی همزمان با دومین روز دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از مدرسه سه کلاسه شهدای بانک مسکن روستای لوزدر علیا نیز با ۴۱۳ متر مربع زیر بنا، یک هزار و ۱۶ متر مربع محوطه سازی با اعتباری بالغ بر ۳۵ هزار میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی و خیران مدرسه ساز آغاز شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی  در پایان گفت: مدرسه سه کلاسه فرزندان میهن روستای خیرآباد اراک نیز با ۱۴۷ متر مربع زیر بنا، ۳۵۷ متر مربع محوطه‌سازی به صورت مشارکتی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام
captcha