179 پروژه در ساوه و زرندیه به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری رسید
کد خبر: 4120477
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

179 پروژه در ساوه و زرندیه به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری رسید

استاندار مرکزی با اشاره به بهره‌برداری 179 طرح عمرانی و اقتصادی در ساوه و زرندیه، گفت: با افتتاح طرح‌ها برای هزار و 153 نفر اشتغال ایجاد شده است.

افتتاح پروژه در ساوه

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، امروز، 18 بهمن، در حاشیه سفر به شهرستان‌های ساوه و زرندیه و افتتاح استودیوی رادیو ساوه، افتتاح استودیوی رادیو در این شهرستان را یکی از طرح‌های مهم استان در حوزه رسانه بیان کرد و افزود: امید است با راه‌اندازی این رسانه روایت‌های امیدوارکننده از تلاش‌های مردم ساوه در حوزه‌های مختلف به سمع و نظر مردم برسد.

وی با اشاره به این مطلب که همزمان با دهه مبارک فجر هزار و 510 پروژه اقتصادی و عمرانی افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود، ادامه داد: از این تعداد 179 پروژه متعلق به ساوه و زرندیه است که افتتاح استودیوی رادیو یکی از آنان بود که با همدلی و همراهی نهایی شد. این مجموعه زیرساخت اصلی رادیو شهری است و شنوندگان ساوجی می‌توانند صدای ساوه را در موج FM فرکانس ۹۳.۸ مگاهرتز دنبال کنند.

مخلص‌الائمه اظهار کرد: از 179 پروژه ساوه و زرندیه، 161 طرح عمرانی و 18 طرح اقتصادی است و این طرح‌ها با رقمی بالغ بر 778 میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید و برای هزار و 153 نفر اشتغالزایی شده است. 

وی با اشاره به اینکه بهره‌برداری از آزمایشگاه کنترل غذا و داروی ساوه از مطالبات قدیمی مردم بود که با مشارکت خیرین و اعتبارات ملی احداث و تجهیز شد، افزود: تقویت امید بین مردم در همه بخش‌ها از اهمیت بسیار برخوردارست و اهالی رسانه و هنر در این راستا نقش مهمی دارند.

استاندار مرکزی از برپایی میزخدمت با حضور جمعی از مدیران ارشد استان و شهرستان در راستای خدمت به مردم خبر داد و گفت: در خصوص طرح‌های مرتبط با حوزه روستایی و راهداری این شهرستان نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است. همچنین در ایام دهه مبارک فجر پروژه‌های خوبی در شهرستان‌های دلیجان، محلات، آشتیان و تفرش به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام
captcha