افتتاح ۸۲ پروژه محرومیت‌زدایی در استان مرکزی
کد خبر: 4120483
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸

افتتاح ۸۲ پروژه محرومیت‌زدایی در استان مرکزی

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به افتتاح ۸۲ پروژه محرومیت‌زدایی در استان به مناسبت دهه مبارک فجر، گفت: در این دهه 18 واحد مسکونی به نیازمندان با اعتباری بیش از 4میلیارد تومان تحویل می‌شود.

اجرای پروژه های محرومیت زدایی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سعید فرامرزی، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان، امروز، 18 بهمن، با اشاره به اینکه در راستای شعار «خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت» و همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۸۲ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این پروژه‌ها شامل احداث منازل مسکونی، پروژه‌های آب شرب، آب کشاورزی، قنات، کانال انتقال و استخر ذخیره آب، آسفالت راه روستایی، یادمان شهدا، ساخت و تکمیل مسجد و... می‌شود.

وی بابیان اینکه ۱۸ واحد مسکونی متعلق محرومان در استان مرکزی به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند، ادامه داد: سه واحد مسکونی در روستای سیل‌زده آهنگران و ۱۵ واحد در دیگر بخش‌های استان مرکزی بااعتبار بیش از 4 میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی استان مرکزی افتتاح می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به اینکه در همکاری با شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، ۳۵ میلیارد تومان برای پروژه جهاد آب‌رسانی شرب به ۲۲ روستای استان مرکزی هزینه شده است، افزود: افتتاح این پروژه‌ها از مخزن روستای راست‌گردان آغاز می‌شود که وظیفه آب‌رسانی به روستاهای راست‌گردان،کلوان، سلوکلو و خاتم‌آباد را برعهده خواهد داشت.

فرامرزی با اشاره به ضرورت آب‌رسانی کشاورزی به صورت استاندارد در جهت جلوگیری از هدر رفت آب کشاورزی، گفت: بسیج سازندگی بیش از ۱۸ هزار متر مسیر آب‌رسانی کشاورزی را همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر در استان مرکزی به بهره‌برداری خواهد رساند.

وی بیان کرد: پروژه‌هایی که در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می‌شوند بیش از ۵۷۰ میلیارد ریال اعتبار را همراه داشته‌اند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی در پایان گفت: شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، بنیاد مسکن، کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و  اداره کل اوقاف و امور خیریه ازجمله ارگان ها و سازمان‌هایی هستند که در این پروژه‌ها با بسیج سازندگی مشارکت و همکاری داشته‌اند.

انتهای پیام
captcha