اجرای طرح مشاوره‌های حقوقی و قضایی در مساجد استان مرکزی
کد خبر: 4120492
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳

اجرای طرح مشاوره‌های حقوقی و قضایی در مساجد استان مرکزی

در راستای اجرای دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضائیه و اجرای هر چه بهتر سند تحول و تعالی قضایی ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگان در مساجد منتخب استان مرکزی به مناسبت دهه فجر در حال انجام است.

اجرای طرح مشاوره‌های حقوقی و قضایی در مساجد

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری استان مرکزی، در راستای اجرای دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضائیه و اجرای هر چه بهتر سند تحول و تعالی قضائی و همچنین ارتقای دانش و بینش حقوقی و قضائی عموم شهروندان، ارائه مشاوره های حقوقی رایگان در مساجد منتخب استان به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر در حال برگزاری است.

براساس این گزارش، دادگستری کل استان مرکزی به منظور در دسترس‌ قرار دادن خدمات مشاوره حقوقی برای عموم مردم و با رویکرد کاهش مشکلات حقوقی و با اولویت پیشگیری از جرم، همزمان با آغاز دهه فجر به مدت 10 شب در مساجد منتخب استان، با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی و با استفاده از ظرفیت حقوقدانان داوطلب هر شب در یک مسجد حضور یافته و نسبت به ارائه مشاوره‌های حقوقی و قضائی اقدام می‌کنند.

این طرح در اولین روز از دهه فجر پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد النبی(ص) اراک برگزار و مورد استقبال عمومی قرارگرفت و مسئولان قضایی و کارشناسان مربوطه، پاسخگوی سوالات حقوقی و قضایی نمازگزاران و مراجعان بودند. اجرای طرح تا 22 بهمن ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha