معنویت مهم‌ترین مؤلفه قدرت در انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4120592
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷

معنویت مهم‌ترین مؤلفه قدرت در انقلاب اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان مرکزی با تأکید براینکه معنویت مهم‌ترین مؤلفه قدرت در انقلاب اسلامی است، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را برملاکننده نقشه دشمنان در جنگ ترکیبی دانست.

حجت الاسلام ماشالله عبدی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان مرکزی، سه‌شنبه، 18 بهمن، در همایش جهاد تبیین طلاب و روحانیون استان که در استانداری برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی فصل نوینی از افتخارات را رقم زد و توانست کارآمدی مکتب اسلام ناب محمدی را به رخ دنیا بکشاند و امروز این انقلاب پناهگاه مستضعفین عالم است.

وی افزود: به برکت هوشمندی‌های مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه تمام راهبردهای جبهه استکبار و حامیان آنان شکست جدی خورده و امروز صدای خرد شدن استخوان‌های جبهه استکبار و استعمار به گوش می‌رسد.

حجت‌الاسلام عبدی با بیان اینکه دشمنان انقلاب از اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی و انقلابی ضربه خوردند، گفت: دشمنان امروز به دنبال ضربه زدن و متوقف کردن پیشرفت کشور هستند و جنگ ترکیبی را علیه ملت به راه انداخته و جنگ شناختی یکی از مهم‌ترین ابعاد آن است که از طریق فضای مجازی و عملیات روانی دنبال می‌شود.

وی معنویت را مهم‌ترین مؤلفه قدرت در انقلاب اسلامی دانست و افزود: آن چیزی که توانسته این ملت و انقلاب را به پیشرفت‌های افتخار آمیز برساند معنویت است و امروز دشمنان به دنبال ضربه زدن به مبانی دینی و اعتقادی مردم هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: دشمن در جنگ شناختی به دنبال تحریف واقعیت‌ها برای ایجاد یأس و ناامیدی است و پادزهر جنگ شناختی جهاد تبیین است که باید با ابتکار و خلاقیت انجام شود.

وی در پایان گفت: راهپیمایی باشکوه ملت ایران در ۲۲ بهمن بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد و نقشه‌های شوم آنان را در جنگ ترکیبی برملا می‌کند. حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن فرصت دوباره برای تجدید بیعت با آرمان‌های نظام اسلامی و شهداست.

انتهای پیام
captcha