اهدای ۸۰۰ بسته کمک معیشتی به نیازمندان از سوی سپاه زرندیه
کد خبر: 4120593
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱

اهدای ۸۰۰ بسته کمک معیشتی به نیازمندان از سوی سپاه زرندیه

فرمانده سپاه زرندیه از اهدای بیش از ۸۰۰ بسته کمک معیشتی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه همزمان با دهه فجر بین نیازمندان خبر داد.

سرهنگ محسن صادقی، سپاه زرندیه

به گزارش ایکنا از  استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه زرندیه، سرهنگ محسن صادقی، فرمانده سپاه این شهرستان، ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر، گفت: تقارن دهه مبارکه فجر و ماه مبارک رجب را به فال نیک گرفت و گفت: با استفاده از ظرفیت‌های موجود می‌توان به اهداف و آرمان‌های انقلاب دست یافت.

صادقی با بیان اینکه پیروزی انقلاب مرهون خون پاک هزاران شهید و رهبری امام راحل بود، اضافه کرد: امروز صحنه رزم دشمن تغییر کرده و برای رسیدن به اهداف شوم خود دست به جنگ ترکیبی و فرهنگی زده است.

فرمانده سپاه زرندیه جهاد تبیین را به فرموده مقام معظم رهبری علاج جنگ ترکیبی و شناختی این‌ روزهای دشمن دانست و ادامه داد: برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر و جشن‌های انقلاب در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت از جمله برنامه‌های سپاه زرندیه در این ایام در تبیین عملکرد ۴۴ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

صادقی کمک به محرومان جامعه و اقشار آسیب‌پذیر و رفع مشکلات آنان را از جمله وظایف اصلی بسیج سازندگی در این شرایط سخت اقتصادی برشمرد و اضافه کرد: افتتاح ۲ خانه محروم و توزیع بیش از ۸۰۰ بسته کمک معیشتی در قالب رزمایش‌های کمک مومنانه در طول دهه فجر امسال توسط بسیج سازندگی و حوزه‌های مقاومت از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

وی در پایان با بیان اینکه نقطه عطف برنامه‌های دهه فجر در هر سال حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن است، تصریح کرد: عفو پدرانه مقام معظم رهبری که برای دشمنان بسیار تلخ بود، موجب اتحاد و همبستگی بیش از پیش امت اسلامی شده و به امید خدا باردیگر مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در این راهپیمایی تمامی نقشه‌های دشمنان قسم خورده ملت را نقش بر آب می‌کنند.

انتهای پیام
captcha