دیدار معاون اجرایی رئیس‌جمهور با آیت‌الله دری نجف‌آبادی
کد خبر: 4121297
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

دیدار معاون اجرایی رئیس‌جمهور با آیت‌الله دری نجف‌آبادی

آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز، 22 بهمن با محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

دیدار محسن منصوری با آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز، 22 بهمن، در دیدار با محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور، ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب، دستاوردهای نظام در طول این سال‌ها را مورد مباهات و افتخار دانست و به شرایط ماه‌های اخیر استان و کنترل شرایط اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در این حادثه کمترین آسیب‌ها را شاهد بودیم و مجموعه تلاش‌ها خود را در راهپیمایی امروز نشان خواهد داد.

وی ضرورت توجه به چرخه تولید و اولویت‌بندی امور در کارهای مولد را متذکر شد و ادامه داد: در انجام امور باید مردم را آگاه و توجیه کرد تا بتوان اقدامات را منطبق با جدول اولویت‌بندی شده پیش برد. در مجلس دوم علی‌رغم تمام مشکلات برای مترو تهران تصمیم‌گیری شد و اگر این اقدام صورت نمی‌گرفت، امروز با چالش‌های بسیار مواجه بودیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تصمیم‌های درست، به موقع و به‌هنگام در اولویت‌بندی‌ها را مورد اهمیت دانست و با بیان اینکه برای پیشرفت امور مسائل باید درجه‌بندی شده و نباید فرصت‌ها را از دست داد، اظهار کرد: امروز توسعه شبکه ریلی و راه‌اندازی قطار سریع‌السیر برای استان مرکزی ضرورت دارد.

وی در تکمیل سخنان خود استان مرکزی را دارای صنایع متعدد خرد و کلان عنوان کرد و گفت: شرکت واگن پارس اراک امسال هزار دستگاه انواع واگن به کشور تحویل می‌دهد و توان افزایش تولیدات را دارد. دقت شود از ظرفیت‌های موجود به سادگی عبور نکنیم. استان ظرفیت دارد پس از تولید، محصولات خود را صادر کند. امروز با تولیدات داخلی در بخش ترن می‌توان به خودکفایی رسید و به این سبب نباید واردات واگن یا لوکوموتیو صورت گیرد.

فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، نیز چهل‌واره دوم انقلاب را مقتدرتر از دهه‌های گذشته دانست و گفت: امیدواریم همگی ما به وظایف و تکالیف محول شده به بهترین شکل ممکن عمل کنیم.

مخلص‌الائمه با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال هزار و 510 طرح و برنامه در استان برنامه‌ریزی شده بود که 250 پروژه متعلق به اراک بود، 22 بهمن را بزرگ‌ترین و مهم‌ترین روز در تاریخ ایران بیان کرد.

انتهای پیام
captcha