شعبان ماه انسان‌سازی است
کد خبر: 4123114
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳

شعبان ماه انسان‌سازی است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: ماه رجب دنیایی از عظمت و معارف ناب محمدی در آن نهفته و بهره‌گیری از فرصت‌های ماه شعبان تحول آفرین است و ماه شعبان ماه انسان‌سازی است.

آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان، امروز، 30 بهمن، در ابتدای درس خارج با توجه به حدیث پیامبر گرامی اسلام درباره فضیلت «علم»، اظهار کرد: هر کس قدمی در راه کسب علم بر دارد خداوند پاداش پیامبران را به او می‌دهد و هر کلمه که بنویسد و یاد بگیرد خداوند یک شهر در بهشت به او می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: خداوند و ملائک و پیامبران طالب علم را دوست دارند، البته منظور علم ربانی است. یعنی علمی که در راه خدا و شناخت خدا باشد، علمی که پیامبر پایه‌گذار آن است یک شجره طیبه است. علم را انسان‌های سعادتمند دوست دارند، در روز قیامت طالب علم در پیشگاه خداوند جایگاه ویژه‌ای دارد و از نور مخصوصی در آن روز برخوردار می‌شود.

دری نجف‌آبادی اضافه کرد: قبر این افراد همیشه روشن است و کسی که تا طالب علم باشد و از منزل خارج شود هر قدم او ثواب شهدای بدر را دارد. آنان روز خود را برای رضای خداوند سپری می‌کند، آنها از دنیا خارج نمی‌شوند تا از شراب کوثر به آنها بنوشانند.

وی با اشاره به مناسبت‌های مهم ماه شعبان گفت: ماه رجب دنیایی از عظمت و معارف ناب محمدی در آن نهفته و بهره‌گیری از فرصت‌های ماه شعبان تحول آفرین است و ماه شعبان ماه انسان‌سازی است؛ لذا بهره‌گیری از این ماه یک ضرورت مهم است.

انتهای پیام
captcha