دیدار اعضای شورای تأمین اراک با آیت‌الله دری نجف‌آبادی
کد خبر: 4129895
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵

دیدار اعضای شورای تأمین اراک با آیت‌الله دری نجف‌آبادی

اعضای شورای تأمین اراک با آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

دیدار آیت الله دری نجف آبادی با اعضای شورا تأمین اراک

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان، امروز، 5 فروردین، در دیدار اعضای شورای تأمین شهرستان اراک، از زحمات این مجموعه تقدیر کرد و گفت: شورای تأمین این شهرستان در در ایام اغتشاشات که دوران فوق‌العاده سختی بود بسیار خوب عمل کردند.

وی ادامه داد: دشمن هرگز از نقشه‌ها و توطئه‌های خود کوتاه نخواهد آمد. آنان مسائل مختلفی همچون مسمومیت دانش‌آموزان را دنبال می‌کنند تا بتواند کشور را دچار چالش کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود : فرماندهان اغتشاشگران مانند منافقین، پهلوی، علی‌نژاد و امثال اینها افراد بی‌مایه و سست عنصرهستند. آنان شخصیت بسیار منفوری نزد مردم ایران دارند، اما با کمک شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال پاک کردن این نفرت و سلطه بر مردم ایران هستند.

امام جمعه اراک بیان کرد: حمله به سفارت آذربایجان و عربستان جزو حوادث تلخ کشور بود که مسئولان باید با قدرت و سرعت به این مسائل بپردازند و اجازه ندهند این نقاط ضعف باعث فشار به مردم ایران شود. یک فرد با کار احمقانه خود باعث ضرر به کل مردم کشور می‌شود.

 نماینده ولی فقیه در توصیه به اعضا شورا تأمین اراک گفت: خیلی باید هوشیار باشیم و با مسائل حکیمانه برخورد کنیم. باید روابط خود و دستگاه‌های مربوطه را با مردم محکم‌تر و صمیمانه‌تر کنیم. باید تمام فعالیت‌های مثبت دستگاه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی شود تا مردم بیشتر در جریان مسائل قرار گیرند.

وی اضافه کرد: شهر، امروز یک موجود زنده است. مسائلی از جمله ترافیک، آب و هوا و جمعیت بسیار مهم است‌. در طراحی شهر باید نهایت دقت صورت گیرد تا کمترین آسیب متوجه مردم شود. در بحث شهرسازی نباید نظرات شخصی دخالت داشته باشد، بلکه باید بر اساس اصول و برنامه صورت گیرد. تمرکز از مرکز شهر باید به حاشیه شهر برده شود و محله‌های حاشیه شهر سروسامان بگیرند. امنیت شهر و استان و حفظ مال و جان مردم بسیار با اهمیت است.

انتهای پیام
captcha