کتابخانه مرکزی اراک قابلیت تبدیل به مرکز بزرگ فرهنگی را دارد
کد خبر: 4130537
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

کتابخانه مرکزی اراک قابلیت تبدیل به مرکز بزرگ فرهنگی را دارد

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در خانه ملت گفت: پروژه کتابخانه مرکزی اراک با ۷۵ درصد پیشرفت در حال دنبال شدن است و امیدواریم در سال جاری به سرانجام برسد.

بتزدید کریمی از کتابخانه مرکزی اراک

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، علی اکبر کریمی، منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، در بازدید از پروژه کتابخانه مرکزی اراک اظهار کرد: این پروژه، یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی استان است که می‌تواند به یک مرکز بزرگ فرهنگی تبدیل شود و خدمات متعدد فرهنگی را به مراجعان ارائه کند.

وی افزود: در سفر سال گذشته هیئت دولت به استان مرکزی، اعتبار حدود ۱۰۰ میلیارد تومانی برای این پروژه پیش‌بینی شده که حدود ۳۰ میلیارد تومان از این مبلغ پرداخت شده و مابقی آن نیز باید پرداخت شود. این پروژه با ۷۵ درصد پیشرفت در حال دنبال شدن است و امیدواریم در سال جاری به سرانجام برسد.

کریمی تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با مجموعه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، آمادگی لازم برای تامین کتاب و تجهیزات این مجموعه پیش‌بینی شده است که به محض تکمیل ساختمان و فضای فیزیکی این پروژه، تجهیز و بهره‌برداری از آن انجام شده و در خدمت مردم اراک و استان مرکزی قرار بگیرد.

انتهای پیام
captcha