اعلام ساعات فعالیت مراکز اهدای خون استان مرکزی در ماه رمضان
کد خبر: 4130545
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

اعلام ساعات فعالیت مراکز اهدای خون استان مرکزی در ماه رمضان

مدیرکل انتقال خون استان مرکزی گفت: مراکز اهدای خون این استان علاوه بر ایام تعطیلات نوروز در ماه مبارک رمضان نیز آماده پذیرش مراجعه کنندگان است و از داوطلبان اهدای خون درخواست می‌شود در این امر خداپسندانه مشارکت بیشتری داشته باشند.

انتقال خون

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی انتقال خون استان مرکزی، ریتا ظهیری، مدیرکل انتقال خون استان، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراکز انتقال خون استان در ۲ نوبت صبح و عصر به غیر از روزهای جمعه دایر بوده و آماده خدمت‌رسانی است.

وی بیان کرد: براساس این برنامه‌ریزی، مراکز اهدای خون استان مرکزی از ساعت هشت صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه و در نوبت عصر ۴۵ دقیقه بعد از اذان مغرب تا ساعت ۲۳ فعالیت می‌کنند.

مدیرکل انتقال خون استان مرکزی با توصیه به اهدا کنندگان خون در ماه مبارک رمضان تاکید کرد: اهدا کنندگان خون با استراحت کافی و میل کردن وعده سحری می‌توانند در نوبت کاری صبح مراجعه کنند، اما اگر سحری میل نکرده باشند بعد از افطار بهترین زمان برای اهدای خون است.

وی یادآوری کرد: حداقل سن اهداکنندگان خون زن و مرد ۱۸ سال تمام است و افراد تا ۶۵ سال می‌توانند برای اهدای خون مراجعه کنند.

ظهیری از داوطلبان نیکوکار اهدای خون درخواست کرد تا در مراجعه به مراکز اهدای خون کارت ملی خود را به همراه داشته باشند. همزمان شدن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز با شعار نذرخون امسال (اهدای خون سالم و مستمر، اهدای زندگی دوباره) اقدامی خدا پسندانه برای نجات جان بیماران است.

انتهای پیام
captcha