پیام نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی به مناسبت روز جمهوری اسلامی
کد خبر: 4130794
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷

پیام نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی به مناسبت روز جمهوری اسلامی

آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه و فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی پیامی به مناسبت فرا رسیدن 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی منتشر کرده و این روز را گرامی‌داشتند.

آیت الله دری نجف آبادی و مخلص الائمه

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه و فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، به مناسبت فرا رسیدن 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی پیامی منتشر کردند که متن پیام بدین شرح است.

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

ملت آگاه، آزاده و فهیم ایران اسلامی در ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ با رأی ‏قاطع نظام جمهوری اسلامی ایران را تایید و ‏تثبیت کردند بر نوع و شکل الگوی حکومت دینی مهر تایید گذاشتند. این روز تجلی حمایت ملت فهیم ایران از آرمان‌های انقلاب اسلامی و سرآغاز حاکمیت‌ مردم‌سالاری دینی است

12 فروردین را می‌توان تجلی واقعی اراده و عزم راسخ در تعیین سرنوشت کشور و نظام و نشان از روحیه استقلال طلبی و آزادی‌خواهی ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی دانست که با رأی اکثریت قاطع مردم در رفراندومی ملی بروز و ظهور یافت.

تاکید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در انجام رفراندوم در مدت کوتاهی پس از پیروزی انقلاب اسلامی دلالت بر اهمیت و نقش مردم در تعیین سرنوشت و الگوی حکومت و اداره جامعه و قانونمندسازی ساختار و بنیان‌های نظام داشته و خط بطلانی بر تبلیغات مسموم استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

اینجانبان ضمن تبریک یوم الله بزرگ دوازدهم فروردین به عموم ملت مسلمان، شجاع و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار استان مرکزی، موفقیت همگان را در مسیر آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت نموده و امید است در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده آحاد مردم و مسئولان با وحدت رویه و تلاش شبانه‌روزی گام بلندی در جهت توسعه اقتصادی میهن اسلامی بردارند».

انتهای پیام
captcha