برپایی محافل انس با قرآن در سپاه روح‌الله استان مرکزی
کد خبر: 4132796
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲

برپایی محافل انس با قرآن در سپاه روح‌الله استان مرکزی

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی از برپایی محافل انس با قرآن ویژه ماه مبارک رمضان در سطح تمام رده‌های سپاه استان خبر داد.

محفل انس با قرآن

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، احمد شهرجردی، معاون روابط عمومی سپاه استان، گفت: هر ساله در ماه مبارک رمضان برنامه پر محفل انس با قرآن کریم در سطح سپاه روح الله و رده‌های تابعه با حضور پاسداران و بسیجیان برگزار می‌شود.

وی افزود: بی‌شک موفقیت و پیروزی در مأموریت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متأثر از همین انوار الهی قرآن کریم است که در سطح سپاه ساری و جاری بوده و خواهد بود. بایستی همه مؤمنين و مؤمنات به نحو صحیح و درست از برکات ماه میهمانی خدا بهره‌مند شده و جان و دل خود را صیقل دهند.

معاون روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های بالقوه قرآنی استان و به ویژه پاسداران مدنظر بوده است افزود: تلاش شده است محافل انس با قرآن برنامه‌ریزی بیشتری برگزار شود؛ از این رو تفسیر، اجرای گروه تواشیح، ترتیل و سایر بخش‌های دیگر از جمله برنامه‌های جانبی است.

وی بیان کرد: محافل انس با قرآن کریم به صورت پیوسته هر پنجشنبه در سراسر رده‌های سپاه روح‌الله با حضور پاسداران و بسیجیان در مساجد و حسینیه‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha