پیام نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی به مناسبت روز قدس
کد خبر: 4133811
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸

پیام نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی به مناسبت روز قدس

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور پیامی مشترک به مناسبت روز قدس اعلام‌ کردند: روز قدس تجلی وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین است.

آیت الله دری نجف آبادی و فرزاد مخلص الائمه

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه و فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، با صدور پیامی مشترک به مناسبت فرا رسیدن روز قدس مردم استان را به حضور در راهپیمایی این روز دعوت کردند. متن پیام بدین شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

روز قدس میراث گران‌بهای معمار کبیر انقلاب اسلامی برای پیوند مسلمانان و دولت‌های اسلامی برای کوتاه کردن دست رژیم اشغالگر اسرائیل و پشتیبانان او از اولین قبله مسلمانان جهان و تدبیر حکیم فرزانه انقلاب در نامگذاری این روز تحت عنوان روز قدس باعث شد که مسئله فلسطین به عنوان مهمترین مسئله جهان اسلام هیچگاه به ورطه فراموشی کشیده نشود و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس از محدوده کشورهای اسلامی به تمام جهان گسترش یابد.

اکنون که ۴۴ سال از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس می گذرد، این روز بزرگ به نمادی عظیم و جهانی برای مبارزه با استکبارستیزی بدل شده است.

مردم مسلمان جهان هر ساله در روز قدس فریاد مظلومیت ملت مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان رسانده و پشتیبانی خود را از آنان یادآوری می‌کنند و بدون تردید مقاومت و حمایت تمام عیار امت اسلامی از انتفاضه رمز اصلی پیروزی ملت مسلمان فلسطین بر رژیم غاصب صهیونیستی است.

بدون شک در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال نیز آحاد مردم روزه‌دار و انقلابی سرزمین آفتاب همگام با مسلمانان جهان و مردم خداجوی ایران اسلامی پرشور تر از همیشه، در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کرده و ضمن لبیک گویی به ندای امام راحل و تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، جنایات اسرائیل غاصب و حامیان این رژیم جعلی را محکوم و بار دیگر عزم و اراده خود را در حمایت از حقوق ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین به جهانیان نشان خواهند داد».

انتهای پیام
captcha