پیاده‌روی اربعین رزمایشی تربیتی است
کد خبر: 4134387
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷

پیاده‌روی اربعین رزمایشی تربیتی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی رزمایشی تربیتی و همایشی جهانی برای شیعیان و امت اسلام است.

بهنام نظری

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، امروز، ۲۶ فروردین، در ستاد اربعین که در استانداری برگزار شد، گفت: توجه به منش و رفتارهای علوی در سطح جامعه ضروری است و این الگوها باید به جوانان و جوانان معرفی شود.

وی بیان کرد: کار جمعی، انتظاری است که از دستگاه‌های اداری و اجرایی استان در حوزه برگزاری مراسم اربعین می‌رود. همه کمیته‌ها از امروز برای مراسم اربعین حسینی برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند و باید تمام ظرفیت‌ها را با روحیه انقلابی پای کار آورد.

نظری تصریح کرد: دستگاه‌ها طرح و برنامه‌های کاربردی خود را ارائه دهند تا در کمیته‌ها مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد تا در زمان استقرار در مرز و برپایی موکب‌ها، فقط خدمت مطلوب به زائران مدنظر باشد. برازنده استان نیست که در این زمینه کوتاهی شود.

وی با بیان این مطلب که تقویت موکب‌ها و جانمایی صحیح آنان در استان مورد توجه مسئولان و موکب‌داران باشد، ادامه داد: ایجاد انگیزه برای خادمین در موکب‌ها مورد توجه باشد. پیاده‌روی اربعین حسینی رزمایشی تربیتی و همایش جهانی برای شیعیان و امت اسلام است.

نظری افزود: دشمنان از این حرکت جهانی به شدت واهمه دارند در نتیجه همه توان خود را برای عدم برگزاری آن پای کار می‌آورند؛ بنابراین مشارکت در برگزاری باشکوه پیاده‌روی اربعین از اهمیت بسیار برخوردارست. امروز فرصت خدمت و مسئولیت در اختیار ماست و باید به بهترین شکل انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با تأکید براینکه باید همه توان موجود را برای باشکوه برگزار شدن پیاده‌روی اربعین به کار گرفت، تصریح کرد: این پیاده‌روی جوشش و حرکتی ۱۰۰ درصد مردمی است و ضروری می‌دانم زمینه تسهیل حضور مردم فراهم شود. همچنین فرمانداران از ظرفیت بخشداران و دهیاران و ... نیز به عنوان یک فرصت استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha