سرنخ تمام جنایت‌ها رژیم صهیونیستی است
کد خبر: 4135211
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴

سرنخ تمام جنایت‌ها رژیم صهیونیستی است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه حضور مجاهدانه نیروهای مسلح در تمام عرصه‌ها باعث عقب‌نشینی دشمنان و خنثی شدن توطئه آنان شد، افزود: سرنخ و عامل تمام جنایت‌ها اسرائیل است و وظیفه مسلمانان هوشیاری در برابر آنان است.

آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز، 29 فروردین، در همایش استانی که به مناسبت روز ارتش در سالن اجتماعات اداره کل حفظ ۀثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد، ارتش را حامی انقلاب و مردم دانست و اضافه کرد: این یگان مقتدر همواره مظهر عزت و حماسه بودند و با اقدامات صورت گرفته در راستای پیروزی انقلاب و دفاع مقدس در تاریخ ماندگار شدند.

وی با بیان این مطلب که کارنامه ارتش در عرصه‌های مختلف درخشان و سرشار از حماسه است، اظهار کرد: حضور مقتدرانه ارتش در صحنه‌های مختلف گواه بر کارآمدی و تخصص این نیروی مقتدرست. خودکفایی و توانمندی در صنایع دفاعی و نظامی به برکت حضور جوانان انقلابی و متخصص ایرانی به دست آمد و الگویی برای سایر بخش‌هاست.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ازدرایت‌های حکیمانه و منویات مقام معظم رهبری همچون سدی در برابر توطئه دشمنان یاد کرد و افزود: پیشرفت و سربلندی کشور در سایه تبعیت از فرمایشان معظم‌له رقم خواهد خورد. ارتش در سایه هدایت‌های امام راحل و مقام عظمای ولایت توانست موفقیت‌های بسیار به دست اورد.

امام جمعه اراک با بیان این مطلب که حضور مجاهدانه نیروهای مسلح در تمام عرصه‌ها باعث عقب‌نشینی دشمنان  و خنثی شدن توطئه آنان شد، ضرورت تقویت اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح را متذکر شد و گفت: رژیم صهیونیستی که آرزوی متوهمانه  در سرداشت، کارنامه ننگینی در طول تاریخ دارد و به برکت جبهه مقاومت در اوج درماندگی و از هم‌گسیختگی قرار دارد.

وی قدرت روز‌افزون نیروهای مسلح را مهم‌ترین بُعد اقتدار جمهوری اسلامی برشمرد و بیان کرد: آمادگی در برابر دشمن، حفظ آمادگی و استعدادها نیروهای نظامی دستوری الهی است و باید در مقاب دشمنان کاملاً هوشیار عمل کرد. برای مقابله و ایستادگی با دشمن با هیچ‌کس تعارف نداریم و در برابر متجاوزان قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به این مطلب که سرنخ و عامل تمام جنایت‌ها اسرائیل است، ادامه داد: اسرائیل و سایر دشمنان از هر ابزاری برای توطئه و فتنه استفاده می‌کنند و وظیفه مسلمانان هوشیاری است.

امام‌جمعه اراک در ادامه به مسأله حجاب نیز اشاره کرد و افزود: حجاب سنتی دیرینه در ایران است و تاکنون هیچ‌کس حتی رضاخان با به شهادت رساندن شمار بسیاری از مردم در مسجد گوهرشاد نتوانست بی‌حجابی را در ایران رواج دهد. در این جنگ شناختی که دشمن با شعارهای توخالی به دنبال فریب بانوان است بانوان هوشیارانه برخورد کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان در پایان با بیان اینکه اقامه سنت‌های الهی مهم‌ترین وظیفه نیروهای مسلح در بخش‌های مختلف است و یکی از مهم‌ترین آن نرفتن زیربار فشار دشمن است، اظهار کرد: نیروهای مسلح خود را برای فتح خرمشهرهای آینده آماده کرده و کمبودهای موجود را شناسایی و درصدد رفع آن برآیند و اجازه ندهند دشمن از نقاط ضعف بهره ببرد.

انتهای پیام
captcha